هیئات مذهبی شهرستان دماوند در سامانه طوبی اقدام به ثبت هیات نمایند/ طرح هر هیات، آزادی یک زندانی و یا حمایت از خانواده مددجویان در دستور کار قرار گیرد

دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه هیئات مذهبی در سامانه طوبی اقدام به ثبت هیات نمایند، گفت: طرح هر هیات، آزادی یک زندانی و یا حمایت از خانواده مددجویان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، روح‌الله امان در همایش پرچمداران سیدالشهداء(ع) در شهر آبسرد از هیأت‌های مذهبی که در هر زمان به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا اقدامات ارزشمندی انجام دادند و همواره حامی بودند، تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: همچنین هیأت‌های مذهبی در شکل‌گیری تشکل های انقلاب اسلامی در زمانی پیروزی انقلاب بسیار نقش آفرین بودند و امروز نیز در زمینه جهاد تبیین و حضور آگاهانه در صحنه نقش آفرین هستند.

دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان دماوند گفت: هیأت‌های مذهبی در سامانه طوبی اقدام به ثبت هیات نمایند تا بتوانیم آنان را در زمینه طرح های خدماتی همچون طرح شمیم حمایت کنیم.

امان گفت: همچنین لازم است طرح‌های پیشنهادی در هیأت‌های در حوزه اجتماعی انجام شود که پیشنهاد می شود طرحی در قالب هر هیات، آزادی یک زندانی و یا حمایت از خانواده زندانی در دستور کار قرار گیرد تا شاهد آزادی زندانیان در این ایام باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا