همایش بزرگ خانوادگی طرفداران دکتر محمدباقر قالیباف در شهرستان دماوند/ نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس: امروز باید به کسی رأی دهیم که هویت ایران حفظ شود

همایش بزرگ خانوادگی طرفداران دکتر محمدباقر قالیباف در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، همایش بزرگ خانوادگی طرفداران دکتر محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سالن ورزشی ولیعصر(عج) منطقه گیلاوند برگزار شد.

این مراسم با حضور مردم شریف شهرستان دماوند و اقوام محترم خراسانی‌ها، لرها و کردهای مقیم شهرستان و حومه همراه با برنامه‌های متنوع و موسیقی زنده آقای عباس بابایی و با اجرای ذکرالله اکبری برگزار گردید.

در این مراسم دکتر رامین نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پیرامون انتخابات و حمایت از دکتر محمدباقر قالیباف پرداخت.

این مراسم به همت ستاد مرکزی ملّی پیشرفت ایران قوی شهرستان دماوند برگزار شد.

*شهید رئیسی در مدت خدمت خود درحال تحقق اهداف مهم و ارزشمندی بود/ امروز باید به کسی رأی دهیم که هویت ایران حفظ شود/ با انتخاب درست پیشرفت مردم و توسعه کشور را شاهد باشیم

شاهرخ رامین، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کشورهای غربی در طی این سالها دیدند که ایران رهبرانی دارد که می‌توانند در شرایط بحرانی همچون بیماری کرونا مردم را حمایت کند و با همکاری و همراهی در شرایط بحرانی مردم را دور هم جمع کرده و با اتحاد مشکلات را حل کند.

وی افزود: مردم دنیا به ایران اسلامی به چشم یک ابر قدرت نگاه می‌کنند که در این میان باید فردی رئیس جمهور آینده کشورمان شود که قدرتمندی کشور و جایگاه ایران را در دنیا حفظ کند که به واقع این جایگاه امروز به آقایی رسیده و در مقابل کشورهایی همچون اسرائیل و آمریکا زلیل شدند.

رامین بیان داشت: شهید رئیسی در مدت خدمت خود درحال تحقق اهداف مهم و ارزشمندی بود و در این مدت کوتاه توانست بسیاری از مشکلات را حل کند و در حال کنترل و نظارت بر تورم و اقتصاد کشور بود و امروز باید کسی را انتخاب کنیم که همین راه را پیش رفته و پیشرفت مردم و توسعه کشور را شاهد باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با احترام به همه کسانی که تاکنون برای کشور زحمت کشیده‌اند و برای حفظ جایگاه ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور کوشیدند تا این قطار قوی‌تر و سریع‌تر و مستقل پیش رود و برای تامین آب و نان وابسته به غرب نباشیم، امروز باید به کسی رأی دهیم که هویت ایران حفظ شود.

وی تاکید کرد: البته نباید کسی باشد که با دنیا سر جنگ داشته باشد و باید کسی باشد که خوب‌تر و اهداف مهم تر داشته باشد که آن فرد دکتر قالیباف است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا