نشست شورای مشورتی جوانان گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان دماوند/ طاهرخانی: آستان امامزاده هاشم (ع) به قطب فرهنگی شرق تهران تبدیل شود/ از ظرفیت و توانمندی جوانان استفاده شود/ جوانان برای عبور از مشکلات دماوند راهکار ارائه دهند

فرماندار شهرستان دماوند در نشست شورای مشورتی جوانان گام دوم انقلاب اسلامی گفت: آستان امامزاده هاشم‌(ع) به قطب فرهنگی شرق تهران تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، نشست شورای مشورتی جوانان گام دوم انقلاب اسلامی به ریاست طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور دانش‌آموز معاون سیاسی انتظامی و سلطان آهی معاون عمرانی فرماندار شهرستان و جمعی از جوانان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست با تأکید بر پیگیری مصوبات و برنامه‌های شورای مشورتی جوانان گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید بتوان از ایده و فکر جوانان جهت توسعه و پیشرفت شهرستان دماوند استفاده کرد و این شهرستان باید با ایده جوانان به جلو برود.

رضا طاهرخانی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت و توانمندی جوانان در همه زمینه‌ها استفاده گردد، افزود: در این زمینه، می‌توانیم با به کارگیری همه ظرفیت‌ها به بهتر شدن وضعیت مردم در جامعه کمک کنیم و در این راستا، همه باید پای کار بیایند، چرا که با فکر و توان جوانان می‌توانیم اقدامات مؤثری در کشور داشته باشیم.

وی مطالبه‌گری را حق جوانان دانست و گفت: جوانان می‌توانند در نشست‌ با مدیران دستگاه‌های مختلف از آنها مطالبه‌گری کنند و جهت عبور از برخی مشکلات راهکارهای لازم را ارائه دهند.

نظام مسائل دماوند از دیدگاه جوانان دیده شود/ تلاش کنیم مردم در رفع نظام مسائل دماوند نقش‌آفرینی کنند/ آستان امامزاده هاشم‌(ع) به قطب فرهنگی شرق تهران تبدیل شود

فرماندار شهرستان دماوند بیان اینکه نظام مسائل این شهرستان باید از دیدگاه جوانان دیده شود، تصریح کرد: با توجه به تأکید رهبر انقلاب در خصوص مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف، باید تلاش کنیم که مردم در این زمینه، پای کار بیایند و در رفع مسائل شهرستان دماوند نقش آفرینی پررنگی داشته باشند.

طاهرخانی در خصوص برنامه‌های آتی شهرستان دماوند بیان کرد: تاکنون از ظرفیت‌های مختلف آستان مقدس امامزاده هاشم‌(ع) هیچ استفاده نشده است و در این خصوص می‌توانیم در ابعاد مختلف فرهنگی، مذهبی و گردشگری برنامه‌ریزی داشته باشیم و در بحث گردشگر مذهبی گام بلندی برداریم.

وی با تأکید بر اینکه آستان مقدس امامزاده هاشم‌(ع) باید به قطب فرهنگی شرق استان تهران تبدیل شود، خاطرنشان کرد: به اداره اوقاف و امور خیریه پیشنهاد دادیم که برای ایام محرم و صفر برنامه ویژه‌ای در این آستان مقدس برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا