نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند/ ۳۸ هزار دانش آموز در ۱۰۹۰ کلاس درس شهرستان دماوند حضور خواهند یافت

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند به ریاست طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد.

️به گزارش پایگاه خبری تارود، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین ظاهری امام جمعه آبسرد، حجت الاسلام والمسلمین کریمانی مدیر امور مساجد شهرستان دماوند، دانش‌ آموز معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند، سلطان آهی معاون فنی و عمرانی فرمانداری دماوند، حسین‌پور، بخشدار مرکزی دماوند، امیری، بخشدار رودهن، فروتن مدیر آمورش و پرورش دماوند، رستمی مدیر آمورش و پرورش رودهن، شهرداری و اعضاء شورای اسلامی و مسئولین دستگاه‌های اجرائی و خدماتی و جمعی از معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان دماوند حضور داشتند.

️فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند گفت: اجرای گروهی سرود ملی توسط دانش آموزان و اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از برنامه‌های هر روز مراسم صبحگاهی مدارس شهرستان دماوند باشد.

طاهرخانی گفت: باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی هویت اسلامی آشنا کنیم، دبیران باید قهرمانان ملی که افتخار کشور هستند را به دانش آموزان درستی معرفی نمایند.

️وی افزود: در سال تحصيلي جدید ۳۸ هزار دانش آموز در  ۱۰۹۰ کلاس آموزشی در دو منطقه آموزش و پرورش شهرستان حضور خواهند یافت.

️فرماندار شهرستان دماوند گفت: تمام تمهیدات لازم برای استقبال مهر و حضور دانش آموز و دبیران در مدارس شهرستان از سوی آموزش و پرورش و دستگاه‌های متولی اندیشه شده است

️طاهرخانی در پایان بر نظارت بهداشت در مدارس و برنامه‌ریزی کلاس‌های آموزشی از طریق شبکه بهداشت و درمان تاکید نمود و بر طرح مشترک شهرداری‌ها و دهیاری‌های خصوص جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، لکه‌گیری چاله‌های معابر نزدیک به مدارس، خط‌کشی معابر منتهی به مدارس، حضور عوامل راهور و انتظامی در محدوده مدارس، همکاری شهرداری‌ها با آموزش و پرورش و … تا ابتدای مهر ماه ۱۴۰۳ اشاره و تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا