موشک‌ها به معني اخراج کامل نیروهای آمریکا از منطقه و نابودی شدن رژیم صهیونیستی است/ سراسر زندگانی سید حسن سرشار از جهاد بود

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه موشک‌ها به معني اخراج کامل نیروهای آمریکا از منطقه و نابودی شدن رژیم صهیونیستی است، گفت: سراسر زندگانی سید حسن سرشار از جهاد بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام والمسلمین ظاهری در خطبه‌های نماز جمعه شهر آبسرد اظهار داشت: در هفته‌ گذشته شاهد نواختن سیلی مفصلی بر چهرۀ منحوس رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران بودیم. تعبیر به سیلی که از کلمات رهبر عظیم الشأن ما به دست می‌آید یعنی این موشک‌ها انتقام خون حاج قاسم‌ها و سید حسن‌ها نیست؛ بلکه انتقام اصلی خون این افراد آزاده، اخراج کامل نیروهای آمریکا از منطقه و همچنین نابود شدن رژیم صهیونیستی است؛ زیرا رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی دو یار و سربازی را از دست دادند که برایشان بی‌بدیل بودند.

وی افزود: ولایت پذیری سید حسن نصرالله از خصوصیات بارز سید حسن نصرالله، ولایت‌پذیری ایشان بود.

امام جمعه آبسرد گفت: ولایت‌پذیری یعنی میل و خواسته‌های نفسانی خود را بطور کامل کنار گذاشتن و مطیع کامل ولی بودن. چیزی که مردم کوفه نداشتند و لغزیدند و به آن عاقبت دچار شدند.

ظاهری ادامه داد: اگر ما نیز مانند سید حسن نصرالله خواهان چنین عاقبت خیری هستیم باید ببینیم رهبرمان در کدام افق سیر می‌کند تا با ایشان هم افق شویم. بعنوان مثال فرمان جهاد تبیین که چند سال پیش از لسان رهبر معظم انقلاب صادر شد و برای همۀ اقشار دارای قید وجوب و فوریت بود، ما هم از مخاطبینش محسوب می‌شویم. در این راه چه کردیم؟ در مقابل خنثی‌سازی مکاید دشمن چه کردیم؟

وی گفت: اما سید حسن علاوه بر جهاد اصغر، در جهاد تبیین نیز بسیار موفق عمل کرد. بسیاری از قبایل محتلف لبنان، عراق و … را با تبیینش، با جبهۀ مقاومت همراه کرد و ثمراتش را می‌بینیم. ما چند نفر را با جبهۀ مقاومت همراه کردیم؟

امام جمعه آبسرد ادامه داد: سراسر زندگانی سید حسن سرشار از جهاد بود. چه جهاد اصغر که مبارزه با مستکبرین عالم بود؛ چه جهاد اکبر که مبارزه با نفس خودش بود که چنین روحیۀ پولادینی را پرورش داد؛ و چه جهاد کبیر که همان جهاد تبیین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا