مشارکت بالای مردم در انتخابات، تضمین کننده اقتدار ملی در نزد جهانیان و نشانه انسجام داخلی ماست/ دولت چهاردهم علاوه بر تلاش برای رفع تحریم باید خنثی‌سازی تحریم‌ها را در برنامه‌های مشخص عملیاتی کند

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات، تضمین کننده اقتدار ملی در نزد جهانیان و نشانه انسجام داخلی ماست، گفت: دولت چهاردهم علاوه بر تلاش برای رفع تحریم باید خنثی‌سازی تحریم‌ها را در برنامه‌های مشخص عملیاتی کند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند اظهار داشت: یکی از مصادیق بزرگ امر به معروف دعوت مردم به شرکت در انتخابات است؛ دعوت به شرکت در سرنوشت کشور، دعوت به خیر و نیکی است.

وی افزود: برگزاری انتخابات از بزرگترین نعمت‌های خداوند بر ملت عزیز ایران است که قدردانی و شکر این نعمت، به شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه دماوند بیان کرد: هر قدر تعداد شرکت کنندگان در انتخابات بیشتر باشد، قدرت چانه زنی ایران در مجامع جهانی افزایش پیدا می‌کند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، تضمین کننده اقتدار ملی ایرانیان در جهان و نشانه انسجام داخلی ماست.

️وی گفت: در ساعات باقیمانده از رای گیری هر کدام از ما برای دفاع و حفظ ایران و برای خوشنودی ارواح شهدا افرادی را که رای نداده‌اند را به شرکت در انتخابات تشویق کنیم.

️امام جمعه دماوند عنوان‌ کرد: رای به هر کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نتیجه انتخابات هر چه که باشد انشاءالله به مصلحت خواهد بود.

️فتاح دماوندی گفت: منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه هفتم را با همکاری وزیران و مشاوران انقلابی، متعهد و متخصص اجرا کند و راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

️وی افزود: دولت چهاردهم علاوه بر تلاش برای رفع تحریم باید خنثی‌سازی تحریم‌ها را در برنامه‌های مدون و مشخص پیگیری و عملیاتی کند.

امام جمعه دماوند گفت: مردم از دولت چهاردهم توقع دارند برای بهبود وضعیت اقتصادی برنامه دقیقی داشته باشد و تورم را کنترل کند.

فتاح دماوندی ادامه داد: یکی از علت‌هایی که باعث شده برخی از مردم در انتخابات شرکت نکنند نارضایتی اقتصادی است؛ مردم از کاهش ارزش پول ملی ناراحتند.

وی گفت: برخی از کسانی که در انتخابات شرکت نمی‌کنند، به عملکرد مسئولان انتقاد دارند نه به اصل نظام.

️امام جمعه دماوند تصریح کرد: باید صدای مردمی که در انتخابات شرکت نکردند را شنید و راه بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات، مبارزه واقعی با فقر، فساد و تبعیض است.

️فتاح دماوندی ادامه داد: از اعلام نتایج انتخابات و تایید شورای محترم نگهبان همه باید به نتیجه انتخابات احترام بگذارند و رقابت‌ها باید به رفاقت‌ها تبدیل شود.

️وی گفت: خاطرات تلخ فتنه ۸۸ هنوز فراموش نشده است؛ دشمنان برای ناامن کردن ایران لحظه شماری می‌کنند؛ اما مردم ایران بیدارند و دل به بیگانگان نخواهند داد‌.

️امام جمعه دماوند تاکید کرد: هر دولتی که روی کار بیاید، باید با مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه تعامل سازنده داشته باشد و با تعیین اولویت‌ها خدمتگزاری به مردم را آغاز کند.

️فتاح دماوندی گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خدمت به مردم و رضایتمندی آنان محقق می‌شود.

️وی گفت: هر مسئول و کارمندی که به دنبال راه‌اندازی کار مردم است مورد عنایت خاص خداوند قرار می‌گیرد. امام جمعه دماوند در پایان گفت: باید از فرصت مسئولیت برای خدمت به مردم بیشترین بهره را ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا