امام جمعه دماوند:

قوه قضائیه و وزارت اطلاعات مفسدان اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را دستگیر و مجازات کنند/ دشمنان بدنبال ترویج لاابالی‌گری در جامعه هستند

امام جمعه دماوند بیان اینکه قوه قضائیه و وزارت اطلاعات مفسدان اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را دستگیر و مجازات کنند، گفت: دشمنان بدنبال ترویج لاابالی‌گری در جامعه هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوا طی سخنانی اظهار داشت: در آستانه ۲۲ بهمن قرار داریم و اکنون ۳۹ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشته است و در این زمان لازم است که ببینیم انقلاب ما تا چه حدی اسلامی و مردمی است.

فتاح دماوندی افزود: لازمه اسلامی مردمی بودن نظام ما این است که قوانینش اسلامی باشد و برگرفته از قرآن، روایات، اهل بیت و پیامبر خدا باشد، اسلام آمده است برای مبارزه با ظلم و تبعیض و ایجاد عدالت در دنیا و همان گونه بود که امام غارت بیت‌المال و ظلم و فساد را دید فریاد زد و قیام کرد.

وی در ادامه با بیان این که خداوند نیز در آخرت عدل دارد افزود: هر کس به میزان تلاش و عمل و کارش و نیت پاکش پاداش خواهند گرفت، عموم مردم در دنیا در این نظام حقوقی دارند، از بیت‌المال حقی دارند و باید به عدالت با همه رفتار شود نه اینکه عده‌ای بی‌دلیل حقوق نجومی بگیرند یا اختلاس کنند و یا از بیت‌المال استفاده‌های نامشروع کنند.

امام جمعه دماوند گفت: فساد مانند اژدهای هفت سر افسانه‌ها است، یک سرش را که می‌زنی با ۶ سر دیگر حرکت می‌کند، از بین بردن فساد آسان نیست، اما از آن کارهایی است، که حتماً باید انجام بگیرد، مردم از فساد و تبعیض شکایت دارند، مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض لازمه اسلامی بودن حکومت ما است، که البته این مبارزه در حال انجام است، از قوه قضائیه و وزارت اطلاعات و نیز افرادی که وظیفه برقراری امنیت است، می‌خواهیم که با مفسدان اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را شناسایی، دستگیر، محاکمه و مجازات کنند و پیرو خواسته خدا، رسول، امام و ولی فقیه باشند.

خطیب جمعه امروز دماوند با بیان این که مردم باید در مبارزه با فساد به حکومت کمک کنند، گفت: اگر متخلفی، رشوه‌خواری و یا رشوه‌گیری دیدید، معرفی کنید، تا محاکمه و مجازات شود، مردم باید در مبارزه با فساد به نظام کمک کنند و در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند.

وی با بیان این که انقلاب و نظام به مردم تعلق دارد، گفت: مردم صاحب این کشور و حکومت هستند، تظاهرات کردند، شهید دادند، جنگ را اداره کردند و در سازندگی و تحمل تحریم‌ها حضور داشته و حماسه آفریدند، مسئولین نظام نیز از دل همین مردم برآمدند و با رأی مردم دولت‌ها را سر کار آوردند.

فتاح دماوندی سپس به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان در پی ترویج لاابالی‌گری در جامعه هستند، می‌خواهند حساسیت ما را به اسلام کم کنند، اما بدانند به حول و قوه الهی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار خواهد شد.

امام جمعه دماوند آمریکا را ظالم و حامی ستمگران خواند و تاکید کرد: امروز یک میلیون و ۸۰۰ هزار کودک یمنی به واسطه جنایات دست نشاندگان آمریکا دچار سوء تغذیه شدند، ۵۰۰۰ کودک یمنی کشته و مجروح شدند و ۸.۵ میلیون نفر در یمن در آستانه قحطی مطلق قرار دارند، بیماری‌های واگیردار در یمن شایع شده و اجازه ورود دارو و غذا داده نمی‌شود، این‌ها حاصل حقوق بشر آمریکایی است.

وی ادامه داد: آمریکا و متحدانش آشکارا سلاح‌های کشتار جمعی به عربستان می‌دهند و کسی نیز اعتراض نمی‌کند، البته بدانند، دیری نخواهد پایید که همه ظالمان جهان به سزای عمل خود خواهند رسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا