عمده مشکلات شهروندان شهر رودهن با توجه به وضعیت ساخت‌و‌سازها رهاسازی فاضلاب است/ احداث تصفیه خانه شهرهای رودهن و بومهن با همان همت در دولت مردمی جلو خواهد رفت

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن بیان اینکه عمده مشکلات شهروندان شهر رودهن با توجه به وضعیت ساخت‌و‌سازها رهاسازی فاضلاب است، گفت: احداث تصفیه خانه شهرهای رودهن و بومهن با همان همت در دولت مردمی جلو خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حسن بختیاری اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در بین مردم وجود داشت موضوع فاضلاب شهری بود که با ساخت و سازهای صورت گرفته در این منطقه مشکل فاضلاب مشکل عمده مردم بود.

وی افزود: این امر مهم با چالش‌هایی مواجه می‌شد که مسئولان ناتوان می‌شدند و وعده‌ای صورت می‌گرفت که احتمال عدم تحقق آن وجود داشت.

دادستان رودهن گفت: امروز شاهد هستیم با تلاش‌های صورت گرفته، بعد از تصفیه‌خانه مهرآباد، تصفیه خانه شهرهای رودهن و بومهن نیز با همان همت در دولت مردمی جلو خواهد رفت و با تخصیص اعتباری که صورت گرفته به مردم قول دادیم که این مهم تا پایان سال و یا اوایل سال آینده انجام شود.

️بختیاری عنوان کرد: دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم شاید سال‌ها بعد متوجه شوند؛ چرا که خدمات متمایز بوده و دستاوردها به بهره‌برداری می‌رسید و موجب می‌شد برخی مسائل دیده نشود و ما در اوج همراهی و فداکاری در این دوره بسیار مهم بتوانیم اتفاقات خوبی را در دولت ببینیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا