عرصه رقابت، آماده‌ترین عرصه برای بی‌‌اخلاقی و تهمت و غیبت و گناهان مختلف است / در رقابت‌های انتخاباتی بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد

امام جمعه موقت شهرستان دماوند با بیان اینکه عرصه رقابت، آماده‌ترین عرصه برای بی‌‌اخلاقی و تهمت و غیبت و گناهان مختلف است، گفت: در رقابت‌های انتخاباتی بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام و المسلمین میثم کریمایی اظهار داشت: نزدیک به ۱۵ روز دیگر تا انتخابات مهم ریاست جمهوری باقی مانده است و شعله رقابت کاندیداها برای ورود به این عرصه بسیار مهم و آینده‌ساز روشن شده است.

وی افزود: عرصه رقابت، آماده‌ترین عرصه برای بی‌اخلاقی و تهمت و غیبت و گناهان مختلف است که باید مواظب باشیم.

️امام جمعه موقت شهرستان دماوند گفت: شأن اهل اسلام و پیروان اهل بیت علیهم السلام بسیار بالاتر از این است که در عرصه رقابت، آلوده به بی‌‌اخلاقی شود.

کریمایی تصریح کرد: از این رو تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب خطاب به کاندیداها داشته‌اند حول محور همین رعایت اخلاق رقابت است.

️کریمایی ادامه داد: بدگویی کردن، تهمت زدن و لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند.

️وی گفت: صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است، صحنه رقابت برای خدمت است؛ صحنه کنش و واکنش برای به دست آوردن قدرت نیست.

امام جمعه موقت شهرستان دماوند عنوان کرد: برادرانی که وارد میدان مبارزه انتخاباتی و رقابت انتخاباتی می‌شوند این را به عنوان یک وظیفه بدانند.

*بزرگترین جنایت‌های رژیم منحوس اسرائیل در اردوگاه النصیرات رقم خورد/ در این جنایت به شهادت ۲۷۴ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۵۷ زن و ۳۷ سالمند و زخمی شدند

کریمایی گفت: در هفته‌ای که گذشت یکی از بزرگترین جنایت‌های رژیم منحوس اسرائیل رقم خورد؛ عملیات اردوگاه النصیرات که در پوشش آزادسازی اسرای اسرائیلی انجام شد.

️وی افزود: در این عملیات که از صبح روز شنبه انجام شد، دو خودرو در قالب خودروی کمک‌رسانی وارد می‌شوند و کنار محل نگهداری اسرا پارک می‌کنند.

️امام جمعه موقت شهرستان دماوند بیان کرد: بعد از پارک ماشین‌ها یک کمربند آتش توسط جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی اجرا می‌شود که باعث انهدام ۸۰ خانه و منزل فلسطینیان می‌شود که توصیف واقعه از سوی ساکنان اردوگاه النصیرات بسیار دردناک است.

️کریمانی گفت: گفته می‌شود آنها هر جنبنده‌ای را مورد هدف قرار می‌دادند که این جنایت منجر به شهادت ۲۷۴ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۵۷ زن و ۳۷ سالمند و زخمی شدن ۶۹۸ نفر دیگر شد.

️وی تصریح کرد: در این جنایت نیروهای آمریکایی و انگلیسی نقش اطلاعاتی واضحی داشتند.

امام جمعه موقت شهرستان دماوند عنوان کرد: این عملیات دستاوردی نمایشی و تاکتیکی برای نتانیاهو داشت؛ اما هیچ ارزش راهبردی‌ای بر این حاصل نشد و کمتر از ۲۴ ساعت بعد تظاهرات هزاران نفر در تل آویو و خروج گانتز و آیزنکوت از کابینه نشان داد ماهیت میدان تغییری نکرده است.

️کریمایی بیان کرد جنایات فوق هیچ تغییری در موضع مقاومت در مذاکرات به وجود نیاورد و بیشتر باعث اتحاد حماس و جهاد اسلامی شد و اعتماد مقاومت فلسطین به آمریکا به عنوان میانجی به شدت کاهش یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا