شهروندان دماوندی نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند/ مشارکت گسترده ضامن اقتدار و پیشرفت کشورمان خواهد بود

به مناسبت فرا رسیدن روز قلم و روز شهرداری‌ها، مهدی رضایی مهر، شهردار دماوند، با صدور پیامی ضمن تبریک این مناسبت‌ها، از مردم شریف شهر دعوت به مشارکت گسترده در انتخابات فردا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهدی رضایی مهر در این پیام اظهار داشت: روز قلم فرصتی است تا از تمامی نویسندگان، روزنامه‌نگاران و اهالی فرهنگ که با قلم خود در جهت ارتقاء آگاهی و فرهنگ جامعه تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کنیم و این روز، یادآور اهمیت و قدرت قلم در ترویج علم، دانش و اخلاق در جامعه است.

وی همچنین به مناسبت روز شهرداری‌ها افزود: روز شهرداری‌ها فرصتی است تا از تمامی کارکنان خدوم و تلاشگر شهرداری دماوند که با زحمات بی‌وقفه خود در جهت بهبود خدمات شهری و رفاه شهروندان گام برمی‌دارند، تشکر کنیم و ما در شهرداری دماوند همواره در تلاشیم تا با ارائه بهترین خدمات، زندگی مطلوبی را برای شهروندان عزیز فراهم کنیم.

شهردار دماوند با تأکید بر اهمیت انتخابات در تعیین سرنوشت کشور بیان کرد: در این روزهای مهم که آینده کشور در دستان ماست، از همه مردم شریف دماوند دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور خود در انتخابات، نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور ایفا کنند و مشارکت گسترده شما عزیزان، ضامن اقتدار و پیشرفت کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا