شهرستان دماوند در آستانه انتخابات ۱۵ تیرماه؛ صندوق‌ها آماده‌‌اند

رئیس ستاد کمیته تجهیز صندوق‌های اخذ رأی ستاد انتخابات شهرستان دماوند از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حمید محسن‌ درویش اظهار داشت: صندوق‌های آرا با اقلامی نظیر بنر، برچسب صندوق‌ها، مهر، پولوگرام و بسته‌های مربوطه از سوی استانداری تحویل داده می‌شوند و این اقلام به تناسب بین صندوق‌ها توزیع شده و نیازمند تحریر بنرها و برچسب‌ها برای استفاده در انتخابات هستند.

رئیس ستاد کمیته تجهیز صندوق‌های اخذ رأی ستاد انتخابات شهرستان دماوند گفت: برای هر شعبه، اقلام انتخاباتی تفکیک شده و بخشی از ۱۷ صندوق از طریق کانون فرمانداری و بقیه از دو کانون دیگر توزیع می‌گردد.

محسن‌ درویش تصریح کرد: صندوق‌های اخذ رأی، یک روز قبل از انتخابات، به کانون‌ها تحویل داده می‌شود تا آمادگی کامل برای توزیع بین شعب در روز جمعه 15 تیرماه فراهم شود.

وی همچنین به اهمیت انتخابات این دوره اشاره کرد و تصریح کرد: انتخابات‌های مختلف هر دو سال یک بار به طور میانگین برگزار می‌شود، اما امسال به دلیل حادثه ناگواری که کشور را تحت تأثیر قرار داد، انتخابات زودتر از موعد برگزار شد و با وجود فرصت کم‌تر از یک ماه برای تجهیز صندوق‌ها و شعب، تمامی اعضای ستاد و کمیته‌ها همچون انتخابات هشتم تیرماه، آماده برگزاری انتخابات هستند.

رئیس ستاد کمیته تجهیز صندوق‌های اخذ رأی خاطرنشان کرد: منتظر حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی در روز جمعه هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا