شهردار دماوند رأی خود را به صندوق انداخت

مهدی رضایی‌مهر، شهردار دماوند، با حضور در شعبه اخذ رای محله قاضی شهر دماوند، رأی خود را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهدی رضایی‌مهر، شهردار دماوند، صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای محله قاضی شهر دماوند، رأی خود را در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.

رضایی‌مهر پس از انداختن رأی خود، ضمن تأکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه‌ای ملی و نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری و اهتمام شهروندان به آینده کشور است.

وی افزود: امیدوارم که این انتخابات با مشارکت حداکثری مردم و رعایت کامل اصول دموکراتیک و قانونی برگزار شود و نتایج آن به نفع توسعه و پیشرفت کشور باشد.

شهردار دماوند از تمامی عوامل اجرایی و نظارتی که در برگزاری انتخابات تلاش می‌کنند، قدردانی کرد و گفت: هماهنگی و همکاری تمامی نهادهای مربوطه برای برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف بسیار حائز اهمیت است و باید از تمامی این تلاش‌ها قدردانی نمود.

رضایی‌مهر در پایان با دعوت از همه شهروندان برای شرکت در انتخابات، تأکید کرد: حضور گسترده و فعال مردم در این رویداد مهم نشان‌دهنده وحدت و همبستگی ملی است و نقش بسزایی در تعیین سرنوشت کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا