شناسایی و جمع‌آوری دومین مزرعه استخراج رمز‌ ارز در منطقه دماوند طی یک هفته گذشته/ کشف ۷ دستگاه ماینر از یک باغ ویلا در روستای سیدآباد

با شناسایی و جمع آوری دومین مزرعه استخراج رمز ارز در منطقه دماوند طی یک هفته گذشته هفت دستگاه ماینر از یک باغ ویلا در روستای سیدآباد کشف و ضبط شد.

اسدی ملردی مدیر برق منطقه دماوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش همکاران واحد بازرسی و حراست منطقه برق دماوند و با همکاری و مساعدت نهادهای قضایی و انتظامی شهرستان دومین مزرعه استخراج رمز ارز طی یک هفته گذشته شناسایی و جمع‌آوری شد.

وی افزود: در روز جاری هفت دستگاه استخراج رمز ارز که در یک باغ ویلا در محدوده روستای سیدآباد بصورت غیرقانونی مشغول فعالیت بود، شناسایی و جمع‌آوری گردید و با تکمیل مستندات و تنظیم صورتجلسه نسبت به طرح شکایت در مراجع قضایی اقدام خواهد شد.

مدیر برق منطقه دماوند خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته نیز یک مزرعه استخراج رمز ارز با ۱۹ دستگاه ماینر نیز شناسایی و جمع‌آوری گردید.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان و مشترکین محترم هر گونه اطلاعات در حوزه استخراج غیرقانونی رمز ارز را به شماره تماس۰۲۱۷۶۳۴۲۲۶۶ اعلام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا