به‌مناسبت گرامیداشت یکم تیرماه روز ملی اصناف انجام شد؛

سومین اجلاس ماهیانه اتاق اصناف شهرستان دماوند/ تجلیل از رؤسای اتحادیه‌های صنفی و تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند

به‌ مناسبت گرامیداشت یکم تیرماه روز ملی اصناف از رؤسای اتحادیه‌های صنفی و تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، صبح امروز یکشنبه، سومین اجلاس ماهیانه اتاق اصناف شهرستان دماوند در راستای هماهنگی همایش صنف و صنعت در محل اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه اسماعیلی رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند، صلاحی نائب رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند و جمعی از رؤساي اتحادیه‌های صنفی شهرستان دماوند حضور داشتند.

در این اجلاس رؤسای اتحادیه‌ها مواردی در خصوص مشکلات خود مطرح کردند.

همچنین طی آئینی از رؤسای اتحادیه‌های صنفی و تیم بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند به‌ مناسبت گرامیداشت یکم تیرماه روز ملی اصناف با اهدای شاخه گل تجلیل به‌ عمل آمد.

*همایش بزرگ‌ صنف و صنعت به‌ مناسبت دهه تولید و تجارت در شهرستان دماوند برگزار می‌شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند در این اجلاسیه با حضور رؤساي اتحادیه‌های صنفی شهرستان دماوند طی پیامی فرا رسیدن یکم تیرماه روز ملی اصناف و آغاز دهه تولید و تجارت را به تمامی فعالان اقتصادی، صنعتکاران، اصناف و جامعه بزرگ صنعت تبریک گفت.

حمید اسماعیلی اظهار داشت: یکم تیر روز اصناف در تقویم ملی یک تیر ماه رو به نام روز اصناف نام‌گذاری شده است.

وی افزود: به عبارتی می‌توان گفت یکم تیرماه یکی از اقتصادی‌ترین روزهای ایران در تقویم رسمی کشور محسوب می‌شود که باعث شده است‌ در چنین روزی اصناف کشور در مراسمی که برگزار می‌کنند، علاوه بر تجلیل و تقدیر از برگزیدگان صنوف کشور، چالش‌‌های اقتصادی را نیز نقد و تحلیل کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند گفت: همایش بزرگ‌ صنف و صنعت به‌مناسبت دهه تولید و تجارت در شب عید غدیر خم، با حضور بازاریان، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی شهرستان دماوند و با اجرای برنامه‌های متنوع روز دوشنبه چهارم تیرماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ در سینما پرستو برگزار می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: این مراسم با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع به همراه تقدیر از برگزیدگان بازاريان، تولیدکنندگان و هیئت مدیره‌های صنفی ادوار اجرا می‌گردد.

وی عنوان کرد: این روز با هدف توجه ویژه به جایگاه اصناف و نقش مهم و اساسی آنها بر اقتصاد جامعه و توجه و بررسی مشکلات آنها به عنوان روز ملی اصناف، نام‌گذاری شد.

اسماعیلی تصریح کرد: یکی از بزرگترین نهادهاى مدنى در هر کشورى اصناف هستند، این نهادها توسط خود مردم اداره مى‌شوند و در وضعیت بازار و قیمت‌گذارى کالاها نقش بسیار موثرى دارند.

وی گفت: توزیع کالاها از جمله اصلی‌ترین مسئولیت‌هایی است که به‌ عهدهٔ اصناف می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا