معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دماوند اعلام کرد؛

زنگ سینما در مدارس دماوند به صدا در خواهد آمد

زنگ سینما در مدارس دماوند به صدا در خواهد آمد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، جلسه ماهانه معاونین پرورشی مدارس دماوند با حضور محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش، حمید زمانیان معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، غلامرضا ابوالقاسمی کارگردان سینما، حسین آبائیان کارشناس فرهنگی و هنری، حجت‌الاسلام نجفی کارشناس قرآن، عترت و نماز، ناصری مسئول انجمن هنرهای نمایشی، مهران دشتی دبیر انجمن موسیقی شهرستان دماوند و معاونین و مربیان پرورشی مدارس دماوند در سالن اجتماعات فرهنگسرای کوثر برگزار گردید.

حمید زمانیان معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دماوند به نقش مهم فعالیت پرورشی در مدارس اشاره کرد و از معاونین پرورشی خواست تا اهتمام ویژه نسبت به شناسایی استعداد دانش‌‌آموزان و هدایت و توانمندسازی جهت رشد و شکوفایی این استعدادها داشته باشند.

وی افزود: با همکاری اداره ارشاد و حوزه هنری، اکران فیلم‌های سینمایی روز در مدارس و فرهنگسرای کوثر برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دماوند ضمن دعوت از معاونین و مربیان پرورشی جهت حضور با شکوه در راهپیمائی ۱۳ آبان به برگزاری مسابقات مختلف در بین دانش‌آموزان، ویژه روز دانش‌‌آموز تأکید ویژه داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا