طی گشت بازدید و بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند انجام شد؛

رسیدگی به شکایات شهروندان از واحدهای صنفی شهرهای رودهن و گیلاوند، آبسرد و کیلان/ پرونده ۱۱ واحد صنفی به تعزیرات حکومتی دماوند ارجاع داده شد/ عمده تخلفات گران‌فروشی، عدم درج نرخ‌نامه اتحادیه و برچسب قیمت بر روی اقلام عرضه شده است

طی گشت بازدید و بازرسی اتاق اصناف شهرستان دماوند به شکایات شهروندان از واحدهای صنفی شهرهای رودهن و گیلاوند، آبسرد و کیلان رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در پی رسیدگی به شکایات شهروندان گرامی واحد بازرسی به شهر رودهن و گیلاوند، آبسرد و کیلان اعزام و مجموعا از ۳۱ واحد صنفی پوشاک، نانوایی، مواد غذایی، میوه و تره بار، پروتئینی و آبمیوه و قنادی بازدید به‌عمل آمد.

از این تعداد پرونده ۵ واحد در شهر رودهن دو واحد صنفی گیلاوند و ۳ واحد آبسرد و یک واحد هم در شهر کیلان، تشکیل و به اداره تعزیرات ارجاع داده شد.

عمده تخلفات شامل گران‌فروشی و عدم درج نرخنامه اتحادیه مربوطه و برچسب قیمت بر روی اقلام عرضه شده می‌باشد.

لازم به ذکر است با توجه به اعلام ساعات پخت و قیمت توسط اتحادیه نانوایان تمامی نانوایی‌ها موظف به نصب بنر تهیه شده اتحادیه مقابل دید مشتریان می‌باشند.

در ضمن واحد بازرسی اصناف شهرستان دماوند از حسن اعتماد کسبه و همشهریان عزیز بابت اطلاع‌رسانی چه در فضای مجازی و چه با تماس با شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۰۹۳۹۱۳۲۹۲۹۲ کمال تشکر و قدردانی را دارا می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا