دیدار سرپرست اداره ورزش و جوانان دماوند با ورزشکاران باستانی کار سالن باستانی و زورخانه شهدای دماوند

یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان، گتمیری رئیس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان دماوند و جمعی از خیرین ورزشیار با ورزشکاران باستانی کار سالن باستانی و زورخانه شهدای دماوند و دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این دیدار یزدانی با اشاره به اهمیت پرورش جسم و روح در جوامع بشری، اظهار داشت: امروزه ورزش نقش بسیار تعیین کننده‌ای در شادابی و نشاط مردم دارد و باید در برنامه روزانه زندگی شهروندان قرار گیرد.

وی بیان کرد: در کنار ورزش‌های انفرادی و گروهی که به پرورش جسم کمک می‌کند ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی که برخاسته از ارزش‌های تاریخی، فرهنگی و سنتی کشور است به تقویت روح و روان کمک می‌کند.

یزدانی تصریح کرد: در کشور ما ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای سرآغاز حرکت‌های بزرگ خیرخواهانه و انسان دوستانه است و جای خوشحالی دارد که در عرصه ورزش، پهلوانان زیادی درخشیده‌اند که منشاء اثر بوده‌اند و در کمکهای مومنانه مشارکت داشتند.

️در ادامه ایشان اظهار داشت: روح ورزش‌های زورخانه‌ای بدون تردید ایثار و فداکاری است و ورزشکاران ما نماد ایثار و گذشت و پهلوانی بوده‌اند و با مشارکت در کارهای خداپسندانه نقش خود را به خوبی در این عرصه نیز ایفا کرده‌اند.

️در ادامه این مراسم برنامه‌های نمایشی زورخانه‌ای توسط ورزشکاران باستانی‌کار اجرا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا