به‌مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد؛

دیدار سرپرست اداره ورزش و جوانان به همراه هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان با مسئولان دادگستری شهرستان دماوند/ تاکید ریاست دادگستری بر توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار

به‌ مناسبت هفته قوه قضائیه سرپرست اداره ورزش و جوانان به همراه هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان با مسئولان دادگستری شهرستان دماوند دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، يزداني سرپرست اداره ورزش و جوانان دماوند به همراه هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان با ریاست و معاونت دادگستری شهرستان دماوند دیدار کردند.

در طی دیداری که به‌مناسبت هفته قوه قضائیه از طرف جامعه ورزش شهرستان دماوند با ربیعی ریاست محترم دادگستری شهرستان دماوند، طهماسبی دادستان و حسینی معاونت محترم دادگستری دماوند انجام گرفت بر توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی در محلات و روستاهای کم برخوردار توسط ریاست محترم دادگستری دماوند تاکید شد.

یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند ضمن تبریک به‌ مناسبت هفته قوه قضائیه از زحمات دستگاه قضایی شهرستان در تامین عدالت و آرامش اجتماعی تشکر و قدردانی کرد.

آقای رفیعی ریاست محترم دادگستری شهرستان دماوند ضمن تشکر از جامعه ورزش خواستار توزیع امکانات و سرانه ورزشی در مناطق کم برخوردار و روستایی تاکید داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا