دیدار رئیس اداره آب و فاضلاب شهر کیلان با دادستان شهرستان دماوند/ شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز با جدیت و حمایت دستگاه قضایی در جهت اجرای عدالت و رفاه حال شهروندان

رئیس اداره آب و فاضلاب شهر کیلان با حضور در دفتر دادستانی شهرستان دماوند با طهماسبی دادستان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهرداد یوسف‌نیا در این دیدار گفت: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و کمبود آب، باید صرفه‌جویی در مصرف آب به فرهنگ عمومی مردم عزیزمان تبدیل شود.

وی با اشاره به وضعیت کمبود منابع آبی و کاهش نزولات آسمانی تنها راه برون رفت از این بحران را مدیریت مصرف آب و فرهنگ سازی مصرف بهینه بیان کرد.

 در ادامه رئیس اداره آب و فاضلاب شهر کیلان افزود: نظر به اینکه استفاده غیرمجاز از شبکه آب، تخلف بوده و مشمول جریمه است، کسانی که از طریق انشعابات غیرمجاز به شبکه وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، موجب وارد شدن خسارت به شبکه آبرسانی نیز می‌شوند به همین خاطر موضوع شناسایی انشعابات غیرمجاز با حساسیت ویژه دنبال می‌شود.

️همچنین گزارشی در خصوص شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب در روستای لومان و شهر کیلان که بیشتر برای آبیاری فضای سبز و ساخت و ساز و همچنین کارگاه‌های بلوک زنی استفاده می‌شد ارائه شد.

طهماسبی دادستان شهرستان دماوند در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت تامین آب شرب مشترکان و لزوم پیگیری آبفا در شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز از جدیت و حمایت دستگاه قضایی در جهت اجرای عدالت و رفاه حال شهروندان خبر داد.

️وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مطلوب و همچنین رضایت شهروندان در حوزه تامین و توزیع عادلانه یک اصل مهم انکار نشدنی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا