دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دماوند

همزمان با سراسر کشور، دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شهرستان دماوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، پس از برگزاری دور نخست انتخابات ریاست جمهوری که با استقبال باشکوه مردم شهرستان‌ دماوند همراه شد، مردم و مسئولان این بخش از استان تهران پس از اعلام نتایج مرحله اول و راهیابی دو نامزد انتخابات، مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به مرحله دوم، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات به کار بسته و تمامی مراحل برای اجرای قانونمند و باشکوه این رویداد مهم فراهم کردند.

*شهروندان با شناسنامه جدید و کارت هوشمند پای صندوق‌های رأی حضور یابند/ مردم عزیز رأی خود در اول وقت به صندوق بیندازند

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید و تقدیر از آحاد مردم برای مشارکت در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز جمعه 15 تیرماه دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سطح شهرستان دماوند برگزار شد.

وی با دعوت عمومی از آحاد مردم برای مشارکت در پای صندوق‌های رأی افزود: در سطح شهرستان دماوند 113 شعبه اخذ رأی از صبح ساعت 8 آماده اخذ رأی شرکت‌کنندگان است.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: حتما عزیزانی که در شعب حضور پیدا می‌کنند با شناسنامه جدید و کارت هوشمند در پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند و کسانی که شناسنامه قدیمی دارند تمهیدات لازم اندیشیده شده تا استعلام لازم از ثبت احوال اخذ شود.

طاهرخانی تأکید کرد: مردم عزیز طوری برنامه‌ریزی کنند که در اول وقت رأی‌گیری پای صندوق‌ها حضور داشتند و آرای خود را بیندازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا