دشمن صهیونیستی بداند، پاسخ بعدی ما پشیمان کننده و دردناک‌تر خواهد بود/ پلیس طرح نور و عفاف و حجاب را با جدیت اجرا کند/ نیروی انتظامی برخورد قاطعانه با سارقان اموال مردم داشته باشد/ تقاضای ما از نیروی انتظامی مقابله با پارتی‌های حرام و آلوده به فساد است

امام‌ جمعه دماوند گفت: دشمن صهیونیستی بداند، پاسخ بعدی ما پشیمان کننده و دردناک‌تر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی اظهار داشت: در برابر شهادت رزمندگان اسلام، ما حق انتقام داریم؛ هم ما و هم حزب الله و هم انصارالله و هم مقاومت عراق و هم مقاومت فلسطین، همه ما انتقام خواهیم گرفت.

وی افزود: باید تشکر کنیم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سه شنبه شب، سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زدند.

امام جمعه دماوند گفت: موشک‌های پیشرفته ایران از سامانه‌های دفاعی دشمن عبور کرد و به اهداف تعیین شده اصابت کرد؛ این عملیات تحسین برانگیز و غرورآفرین بود.

فتاح دماوندی ادامه داد: رژیم کودککش، خسارات و تلفات خود را پنهان می‌کند؛ اما این لاپوشانی حقیقت را تغییر نمی‌دهد؛ آنها ضربه سختی خوردند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران موشک‌های بسیاری را آماده کرده است که در صورت حماقت مجدد دشمن صهیونیستی، کوبنده‌تر از قبل و در ابعاد گسترده‌تری آنها را تنبیه کند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: دشمن بداند، پاسخ بعدی ما پشیمان کننده و دردناک‌تر خواهد بود.

فتاح دماوندی تصریح کرد: نتانیاهو وقتی از حمله ایران خبردار شد به پناهگاه زیر کوه فرار کرد؛ این قاتل نجس بعد از موشک باران شدن، بیانیه‌ای علیه ایران خواند، اما دستانش می‌لرزید.

وی افزود: اما بزرگ رهبر ما برنامه عادی خود را در روز بعد از حمله برقرار کرد؛ با نخبگان جوان دیدار کرد و با همان آرامش و متانت درباره آبادانی و پیشرفت کشور سخن گفت.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: قرار است مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه درباره قضایای اخیر و مسائل فلسطین و لبنان سخن بگویند و انشاالله همه ما گوش به فرمان ایشان خواهیم بود.

فتاح دماوندی افزود: جمهوری اسلامی ایران به درخت تنومند و پرثمری تبدیل شده است که شاخ و برگ‌هایش بر سر همه آزادی‌خواهان سایه افکنده و طوفان حوادث، آن را تکان نخواهد داد.

وی بیان کرد: نوح انقلاب یعنی امام خامنه‌ای عزیز ما ناخدای کشتی است؛ چون تو را نوح است کشتیبان، ز طوفان غم مخور.

امام جمعه دماوند ادامه داد: روز نیروی انتظامی را به دلاورمردان و شیرزنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و از زحمات این خادمان ملت تقدیر و تشکر می‌کنم.

فتاح دماوندی افزود: از تلاش‌های فرماندهی محترم و فرماندهی حفاظت و اطلاعات و مسئول محترم عقیدتی سیاسی و همکارانشان در نیروی انتظامی شهرستان دماوند به خاطر برقراری نظم و امنیت تشکر می‌کنیم.

️وی گفت: تعامل بیشتر مردم و نیروی انتظامی باعث تبادل اطلاعات و تسلط بیشتر خدمتگزاران امنیت بر اوضاع و افزایش امنیت خواهد شد.

️امام جمعه دماوند بیان کرد: مردم، نیروی انتظامی را از خودشان می‌دانند و پلیس هم خود را خادم مردم می‌داند؛ این دو باید به هم کمک کنند.

️فتاح دماوندی افزود: طرح نگهبان محله در راستای جلب مشارکت مردمی در گسترش امنیت و برای جلوگیری از سرقت و شرارت با همکاری اقشار مختلف در شهرستان دماوند باید عملیاتی شود.

️وی گفت: مرکز پلیس ۱۱۰ و تلفن گویای ۱۹۷ و مراکز مشاوره معاونت اجتماعی ناجا بصورت شبانه روزی، خود را ملزم به خدمت به مردم می‌دانند.

️امام جمعه دماوند عنوان کرد: صداقت، تقوا، ایثارگری و شهادت طلبی و شجاعت فرزندان این ملت در نیروی انتظامی ستودنی است.

️فتاح دماوندی ادامه داد: مبارزه با قاچاقچیان، تروریست‌ها، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت از وظایف نیروی انتظامی است که ممکن است شهادت این عزیزان را در پی داشته باشد.

️وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند مردم می‌خواهند نیروی انتظامی قوی و مقتدر، هوشمند و پیچیده، سالم و امین، سریع و به هنگام و مودب و اهل بیان و تفاهم با مردم باشد.

️امام جمعه دماوند تصریح کرد: امیر مومنان‌(ع) امنیت نعمت ناشناخته‌ای است که تا از بین نرود ارزشش پایدار نمی‌شود.

️فتاح دماوندی گفت: اما چند تقاضا از نیروی انتظامی شهرستان دماوند، مردم از نیروی انتظامی توقع دارند طرح نور و عفاف و حجاب را با جدیت اجرا کند تا حرمت و حریم خانواده‌ها حفظ شود و آسیبی نبیند.

️وی تصریح کرد: مطالبه ما از نیروی محترم انتظامی برخورد قاطعانه با سارقان اموال مردم و مجازات جدی آنها توسط دستگاه قضایی است.

️امام جمعه دماوند عنوان کرد: خواسته مردم از نیروی انتظامی مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و روانگردان و حفظ جوانان از اعتیاد خانمان سوز است.

️فتاح دماوندی ادامه داد: تقاضای ما از نیروی انتظامی مقابله با پارتی‌های حرام و آلوده به فساد است.

️وی بیان کرد: بالاخره مطالبه ما از نیروی انتظامی، آگاهی بخشی به عموم مردم مخصوصاً دانش آموزان در موضوعات مختلف، پیشگیری از وقوع جرم و بزهکاری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا