دست اندرکاران انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی تعامل و همدلی داشته باشند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند گفت: دست اندرکاران انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی تعامل و همدلی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین خانی همایش بزرگ عوامل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان دماوند اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت لقای ولایت فقیه شکل گرفته و هر کس در این نظام قدمی بردارد قطعا مورد لطف و عنایت پروردگار قرار خواهد گرفت و شما نیز به صحنه آمدید تا خدمت کنید که قابل تقدیر است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود به انتخاب فرد اصلح اشاره نمودند که بر خلاف بی‌اخلاقی‌هایی که برخی برای زیرسوال بردن شهید رئیسی انجام دادند، ایشان جزو تمجید و تقدیر از خدمات شهید رئیسی سخنی نگفتند و تاکید نمودند که به فردی رای دهید که همچون شهید رئیسی مردمی، مقتدر و افراد او سالم باشند و به لبخند غرب دل نبندد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان دماوند بیان کرد: مقام معظم رهبری همچنین فرمودند که اگر دولت شهید رئیسی همچون راسای جمهور ۸ سال بطول می انجامید، بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم حل می‌شد و این انتخابات بسیار سخت است که در فراق ایشان انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود اما چاره‌ای جزو تمکین و عمل به قانون نیست.

خانی گفت: فردی را انتخاب کنید که موجب عزت ملی شود و در خدمت به مردم همچون شهید رئیسی باشد.

وی همچنین از دست اندرکاران انتخابات خواست تا در پای صندوق‌های اخذ رأی تعامل و همدلی داشته باشند و در اجرای انتخابات با محبت همکاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا