در موضوع انتخابات هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای روند قانون نیست/ قانون در برگزاری انتخابات خط قرمز است/ نمایندگان فرماندار در انتخابات ضمن مراقبت تخلیه تلفنی از ارائه هر گونه اطلاعات خودداری کنند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در موضوع انتخابات هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای روند قانون نیست، گفت: نمایندگان فرماندار در انتخابات ضمن مراقبت تخلیه تلفنی از ارائه هرگونه اطلاعات خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تارود، رضا طاهرخانی در همایش بزرگ عوامل انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان دماوند اظهار داشت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوري را در پیش داریم که امید است انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم و حماسه‌ای دیگر در تاریخ مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بخورد.

وی افزود: این همایش با هدف تعامل با اعضای ستاد انتخابات و شعب در ۱۱۳ شعبه اخذ رأی برگزار شده است که همکاری و همدلی و همچنین صمیمیت در بین دست اندرکاران در شعب ضروری است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: هر فرد در هر عنوان که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کند برای انقلاب گام مثبت برمی‌دارد که مهم آن است وحدت و همدلی در اولویت قرار گیرد.

طاهرخانی بیان کرد: در موضوع انتخابات هیچ مصلحتی بالاتر از اجرای روند قانون نیست و قانون در برگزاری انتخابات خط قرمز خواهد بود و ما در ستاد و شما در جمع دست اندرکاران، همواره قانون را فصل الخطاب دانسته و هیچگونه جانبداری نخواهیم داشت و همه با عمل به قانون در اجرای صحیح انتخابات عمل کنیم چرا که رای مردم حق الناس است و باید امانتدار باشیم و تمان توان را بکار ببندیم.

وی گفت: در روز انتخابات همچون دوره‌های گذشته، نشست‌های آموزشی برگزار شده و آنچه مهم است باید انتخابات راس ساعت مشخص برگزار شود که شهرستان دماوند در انتخابات مجلس تنها شهرستان استان تهران بود که هیچ تاخیری در شروع انتخابات نداشت که قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: نمایندگان فرماندار و اعضای حاضر در شعب مطلع باشند که در این دوره از انتخابات تنها دو مدرک هویتی، شناسنامه و یا کارت ملی هوشمند مورد تایید است و همچنین در بحث نوشتن آرا برای افراد مسن و یا ناتوان، یک نفر امین همراه آنان باشد تا تخلفی صورت نگیرد و همچنین مراقب باشید تا تخلیه تلفنی در زمان تماس با دست اندرکاران اتفاق نیفتند و از ارائه هر گونه اطلاعات خودداری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا