درخشش دانشجوی دانشگاه آزاد دماوند در المپیک کشوری فناوری(هک و امنیت)

امیر آقاجان احمدی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد کامپیوتر گرایش نرم افزار واحد دماوند که پیشتر موفق به کسب رتبههای  جهانی و ملی در مسابقات هک شده بود، بار دیگر و در بزرگترین رویداد بزرگ بین المللی و فناورانه کشور نیز موفق به کسب عناوین برتر در رقابت‌های هک شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، بزرگ‌ترین مسابقه هک و برنامه نویسی سال، در مهرماه جاری به میزبانی پارک فناوری پردیس برگزار شد و آقاجان احمدی در روز دوازدهم مهر به مصاف رقبای خود رفت و در سه بخش فردی، عمومی و هک سخت افزاری و به صورت انفرادی حائز رتبه‌های ارزشمند شد.

امیر آقاجان احمدی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند که با نام هکری GHOST IN THE FINGERS  و به تنهایی در این مسابقات شرکت کرده بود، خوش درخشید و دو مقام اولی و یک مقام سومی گرفت.

وی در بخش فردی مسابقات هک با اختلاف بالای 2000 امتیازی از نفر بعدی رتبه اول المپیک در این رشته را دریافت کرد؛ آقاجان احمدی در بخش تیمی پنج نفره و با اینکه به تنهایی شرکت کرده بود نیز سوم شد و در بخش هک نمودن سخت افزاری و باز هم به تنهایی حائز رتبه اول شد.

نکته قابل توجه این است که آقاجان احمدی بدون تیم و به تنهایی در چنین مسابقه بزرگی با رقبای خود که تیم‌های پنج نفره بودند رقابت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا