در جلسه گروه تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش دماوند مطرح شد؛

دبیران تربیت‌بدنی نقش بسزایی در مسیر رسیدن به ساحت‌های شش‌گانه تربیتی سند تحول بنیادین دارند

جلسه توانمند سازی دبیران تربیت‌بدنی به همراه اهدای البسه ورزشی همکاران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این جلسه با حضور محمد فروتن مدیر آموزش و پرورش دماوند، حمید زمانیان معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، مجتبی روستائی کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت، مدیران سالن‌های ورزشی، دبیران و هنرآموزان تربیت‌بدنی برگزار گردید.

در این جلسه محمد فروتن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) و خدا قوت به نیروهای گروه تربیت‌بدنی بیان کرد: دبیران تربیت‌بدنی نقش بسزایی در مسیر رسیدن به ساحت‌های شش‌گانه تربیتی سند تحول بنیادین دارند.

وی افزود، بدون تلاش دبیران تربیت‌بدنی، خصوصاً در دوران پساکرونا و در شرایطی که دانش‌آموزان در شرایط دور از تحرک قرار گرفتند، محقق شدن این ساحت مهم از ساحت‌های شش‌گانه امکان‌پذیر نخواهد بود.

در ادامه حمید زمانیان ضمن عرض خدا قوت و تشکر از زحمات نیروهای تربیت‌بدنی، به اهمیت و نزدیکی ارتباط این معلمان با دانش‌آموزان اشاره کرد.

مجتبی روستائی کارشناس تربیت‌بدنی و سلامت در مورد برنامه و اهداف سال تحصیلی آینده با دبیران به گفت‌وگو پرداخت و مواردی را در خصوص ساماندهی دبیران بیان کرد.

در این جلسه با اهدای البسه ورزشی از زحمات گرانقدر دبیران تربیت‌بدنی تقدیر و تشکر انجام پذیرفت.

در پایان نیز یک دوره توانمندسازی مختص دبیران تربیت‌بدنی برگزار گردید که مدرس دوره صبا محمدی سرگروه آموزشی تربیت‌بدنی منطقه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا