خدارا شاکرم که توفیق خدمت در شهری دارم که از لحاظ اعتقادی و اخلاقی سرآمد است

امام ‌جمعه شهر آبسرد گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در شهری دارم که از لحاظ اعتقادی و اخلاقی سرآمد است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام والمسلمین ظاهری در خطبه‌های نماز جمعه شهر آبسرد اظهار کرد: بحمدالله در هفته‌ای که گذشت توفیق آشنایی با برخی از مردم شریف شهر آبسرد و حومه نصیب حقیر شد.

وی افزود: مردم شریف، با ریشه و اصیل که با اظهار محبت و لطف، خواستار رفع برخی مشکلات شهر در ابعاد گوناگون بودند.

امام جمعه آبسرد گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در شهری را نصیب حقیر کرد که زمینه‌های اعتقادی و اخلاقی در آن و در روستاهای اطراف آن بسیار پر رنگ است و این ثمره‌ حضور مردم پاک این منطقه در کنار روحانیت معزز آن در طول سالیان متمادی است.

ظاهری تصریح کرد: ان‌شاءالله که بتوانیم این خط خدماتی که ارائه شده را به مدد خداوند متعال و کمک شما مردم عزیز ادامه دهیم.

وی گفت: در این راستا ضروری است که کارگروه‌های مختلف مشورتی و عملیاتی تشکیل شود تا دست در دست یکدیگر به مبارزه با تهاجم همه جانبه‌ی دشمن علیه مقدسات و ارزش‌هایمان رویم و با خداوند متعال عهد ببندیم که در این جهاد از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

با مظلوم نمایی و دروغگویی نمی‌توانید حافظه‌ ما را خدشه دار کنید

امام جمعه آبسرد بیان کرد: همه‌ی ما این وعده‌ خدا را در جای‌جای انقلابمان دیدیم. هر جا خدا را مد نظر داشتیم، پیروز شدیم و هر جا از این نصرت الهی دور شدیم ضربه خوردیم.

ظاهری ادامه داد: در شهر خودمان هم همین است؛ ان شاء الله با در نظر گرفتن رضای خدا، با یاری خدا و با ثبات قدمی که خداوند متعال به همه‌ ما عنایت می‌کند بتوانیم به مقابله با مکر دشمن بپردازیم.

وی افزود: مطلب دیگری که جا دارد به آن اشاره داشته باشم صحبت‌هایی است که این چند روز کما بیش به گوش می‌رسد و برخی تلاش دارند تا فتنه‌گرانی که در سال ۸۸ خسارات فراوانی به مردم و کشور عزیزمان زدند را تطهیر کنند و با این صحبت‌هایشان خون به دل خانواده‌های شهدا و مردم متدین و انقلابی کردند. از همین جمع نورانی به این افراد هشدار می‌دهیم که با مظلوم نمایی و دروغگویی نمی‌توانید حافظه‌ ما را خدشه دار کنید.

امام جمعه آبسرد عنوان کرد: مردم عزیز ما همیشه نسبت به خط قرمزها حساس بوده‌اند و هیچ‌گاه جنایات فتنه‌گران را فراموش نمی‌کنند؛ از قوه‌ قضائیه درخواست داریم تا با این افراد برخورد محکم و قانونی نماید.

ظاهری گفت: از دولت محترم نیز خواستاریم تا از نزدیک شدن این افراد به دولت اجتناب کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا