با حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور؛

«حیدر امیر پور» رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند شد

«حیدر امیر پور» به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران و جمعی از کارکنان در این مرکز دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست از زحمات مهدی یداللهی رئیس پیشین دانشگاه پیام نور مرکز دماوند تقدیر و تشکر و حکم ریاست «حیدر امیر پور» که از سوی ریاست عالی دانشگاه پیام نور به ایشان ابلاغ گردید.

یداللهی رئیس سابق این مرکز دانشگاهی گزارش مختصر از فعالیت‌های علمی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی دوره مسئولیت خود را در این نشست ارائه کرد و برای رئیس جدید مرکز آرزوی موفقیت کرد.

همچنین امیر پور، رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز ضمن تشکر از زحمات ریاست و همکاران دانشگاه اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری و همدلی بتوان مسیر پیشرفت و توسعه دانشگاه را پیش رفته و در جهت بالندگی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و ارائه خدمات علمی آموزشی بهتر بکوشیم.

لازم به ذکر است «حیدر امیر پور» با مدرک تحصیلی دکتری رشته فقه و مبانی حقوق از دانشگاه تهران عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور سوابقی همچون مشاور حقوق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور معاون حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر اجرائی هفته‌های فرهنگی در خارج از کشور، معاون انتشارات دانشگاه پیام نور، دبیر شورای تخصصی رشته فقه و مبانی حقوق دانشگاه پیام نور، دبیر کمیته منتخب دانشگاه پیام نور، مشاور حقوقی دانشگاه پیام نور استان‌های تهران و البرز، مشاور معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور و مشاور حقوقی معاون پارلمانی و امور استان‌ها را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا