جلسه کارگروه اشتغال و شورای مهارت شهرستان دماوند/ طاهرخانی: ۶ هزار تعهد اشتغال در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند برای دستگاه‌ها اجرایی در نظر گرفته شده است

فرماندار شهرستان دماوند در جلسه کارگروه اشتغال و شورای مهارت شهرستان دماوند گفت: ۶ هزار تعهد اشتغال در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند برای دستگاه‌ها اجرایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود، اولین جلسه کارگروه اشتغال و شورای مهارت شهرستان دماوند به ریاست طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و با حضور سلطان آهی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند، خدایاری دبیر کارگروه اشتغال و رؤسای ادارات و اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند اظهار کرد: در تحقق فرمان سال موانع در مسیر شهرک صنعتی دانش بنیان برداشته شده و در سال جاری عملیات عمرانی و آماده‌سازی بعد از ۱۸ سال در ۹۵ هکتار آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: حمایت از اشتغال خانگی، تعاونی‌های روستایی در اولویت‌های سال جاری می‌باشد که تسهیلات خوبی در نظر گرفته شده است.

️فرماندار شهرستان دماوند در این جلسه با بیان اینکه اشتغال و تولید جزو دغدغه‌های اصلی دولت سیزدهم است، گفت: در دوسال گذشته ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی که در سامانه نیز ثبت شده است در شهرستان تحقق یافته و امسال نیز ۶ هزار نفر تعهد اشتغال در حوزه استحفاظی برای دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

️طاهرخانی ضمن تقدیر از ادارات و نهادهای شهرستانی در تسریع ارائه تسهیلات تبصره ۱۶ گفت: ضرورت دارد که در راستای ارتقاء و تحقق کامل اهداف اشتغالزایی، برنامه‌ریزی و هماهنگی میان دستگاه‌ها و نهادهای مسئول بیشتر شود.

️شایان ذکر است در دو سال گذشته شهرستان دماوند به عنوان شهرستان برتر در ایجاد اشتغال‌زایی در استان تهران معرفی شده است.

️قابل ذکر در پایان جلسه فرماندار شهرستان دماوند از ریاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی که تعهدات سامانه رصد را در سال گذشته محقق نمودند تجلیل به‌ عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا