جلسه پشتیبانی مساجد شهرستان دماوند/ فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مساجد تقویت شود/ اختصاص زمین برای مساجد در مناطق پر جمعیت مسکن‌های مهر دماوند و مهرآباد

️ در راستای حل مشکلات مساجد، جلسه‌ای تحت عنوان پشتیبانی مساجد با حضور امام جمعه شهرستان، شهرداران و رؤسای ادارات فرهنگی و پشتیبان شهرستان در دفتر امام جمعه شهرستان دماوند برگزار شد.

️ به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند، حجت الاسلام ظاهری امام جمعه آبسرد، حجت الاسلام کریمانی رئیس امور مساجد، دانش آموز معاون سیاسی و انتظامی فرماندار و جمعی از روسای ادارات و شهرداران شهرستان در این جلسه حضور داشتند.

حجت الاسلام‌والمسلمین فتاح دماوندی امام جمعه دماوند اظهار کرد: بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات و دهیاران مساجد را پشتیبانی کنند.

️وی افزود: فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مساجد تقویت شود.

️امام جمعه دماوند ادامه داد: هیئت‌های مذهبی در مساجد برای جذب جوانان فعال گردد.

️فتاح دماوندی افزود: فعال کردن پایگاه‌های بسیج در مساجد و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی در مدارس برای جذب دانش آموزان به مساجد و نماز جمعه در رأس برنامه ها باشد.

️وی گفت: اختصاص زمین برای مساجد در مناطق پر جمعیت مانند مسکن‌های مهر دماوند و مهرآباد مورد انتظار است.

️امام جمعه دماوند تصریح کرد: جهت اماکن مذهبی و تبلیغی پرونده تشکیل شود و برای روحانیون مستقر در روستاها پشتیبانی لازم از سوی دهیاری‌ها انجام شود‌.

️فتاح دماوندی در پایان گفت: اختصاص فضای کافی در مساجد برای ایجاد کتابخانه ضروری است‌.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا