جلسه هم‌اندیشی آموزش و پرورش با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند/ اعلام آمادگی دانشگاه جهت فراهم آوردن شرایط آشنایی دانش‌آموزان با محیط آموزشی

جلسه هم‌اندیشی آموزش و پرورش با دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این جلسه پیرامون همکاری‌های بیشتر فی‌مابین آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ارتقاء کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از تسهیلات و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار گردید.

عبدالهی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند اعلام آمادگی دانشگاه را در رابطه با همکاری‌های بیشتر با آموزش و پرورش و فراهم آوردن شرایط جهت آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با این واحد آموزشی و پیشرفت و توسعه رشته‌های دانشگاه را چشم‌انداز این دانشگاه اعلام نمودند.

مشایخ کارشناس مسئول آموزش متوسطه آموزش و پرورش دماوند نیز ساده‌ترین راه پیوند دانشگاه و مدرسه را آشنا کردن دانش‌آموزان و هنرجویان با فضای دانشگاه، امکانات و تسهیلات موجود در این واحد آموزشی و حضور دانش‌آموزان و هنرجویان در کنار دانشجویان را راهکاری درجهت پیشبرد اهداف مدرسه و دانشگاه دانست‌.

در این جلسه مقرر شد تفاهم نامه‌ای فی‌مابین دانشگاه و آموزش و پرورش در راستای همکاری‌های هر چه بیشتر در قالب برگزاری رویدادهایی در زمینه‌های فرهنگی و علمی با همکاری آموزش و پرورش منطقه و دانشگاه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا