جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند با موضوع وقف

نشست شورای فرهنگ عمومی به ریاست حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند و با حضور حجت الاسلام ظاهری امام جمعه شهر آبسرد، دکتر رامین نماینده شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و اعضای این شورا با موضوع وقف در امامزاده هاشم دماوند برگزار شد.

ب️ه گزارش پایگاه خبری تارود، در این جلسه ارتقای فرهنگ وقف در جامعه در موضوعات قدیم و لزوم وقف در عرصه‌های جدید و شبهات مطرح درباره وقف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

️در ادامه ثمری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گزارشی از روند فعالیت‌های این اداره در حوزه وقف در بخش‌های مختلف ارایه کرد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه دماوند اظهار کرد: راستای بزرگداشت امامزاده هاشم‌(ع)، چاپ کتاب و ساخت فیلم در مورد ایشان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: کانون انجمن یاوران وقف تشکیل گردد و جهت آشنایی و اعتماد‌سازی لیست موقوفات و مستاجرین و گردش مالی و مورد مصرف در مساجد و حسینیه‌ها نصب شود.

امام جمعه دماوند بیان کرد: در انتها از کسانی که آثار ارزشمندی در نمایشگاه نقاشی آشنای غریب با موضوع حضرت علی بن موسی الرضا(ع) انجام دادند با اهدای لوح تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا