جلسه شورای راهبردی و هیات اندیشه‌ورز بانوان شهرستان دماوند

جلسه شورای راهبردی و هیات اندیشه‌ورز بانوان شهرستان دماوند با دستور اجرای طرح فتحان، بوم‌نویسی و تربیت کنشگر جمعیت و خانواده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در جلسه هیات اندیشه‌ورز و شورای راهبردی بانوان گزارش عملکرد رابطین ادارات در خصوص برنامه‌های فرهنگی اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، اقدامات ذیل قرارگاه جوانی جمعیت و مهمترین فعالیت‌های مناسبتی بانوان در سطح شهرستان توسط نمایندگان بانوان ادارات شهرستان ارائه گردید.

️هدف از برگزاری این جلسه تبیین و توضیح و لزوم اجرای طرح فرزندان تحول آفرین ایران در شهرستان دماوند و بوم‌نویسی و تدوین سند چشم‌انداز جمعیت در سطح شهر های دماوند، آبسرد، رودهن، آبعلی وکیلان بود که مقرر شد چهار کارگاه آموزشی در خصوص آموزش فتحان، بوم‌نویسی مسائل حوزه خانواده، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طلاق، اعتیاد، کاهش نرخ رشد جمعیت و شیوع سالمندی در این کارگاه‌ها تا پایان مهرماه در شهرستان دماوند با جلسه شورای راهبردی و هیات اندیشه‌ورز بانوان شهرستان دماوند جلسه شورای راهبردی و هیات اندیشه‌ورز بانوان برگزار گردد.

بررسی اجرای طرح فرزندان تحول آفرین ایران و تربیت کنشگر جمعیت و خانواده در دماوند

در جلسه هیات اندیشه‌ورز و شورای راهبردی بانوان، گزارش عملکرد رابطین ادارات در خصوص برنامه‌های فرهنگی اجتماعی،  تحکیم بنیان خانواده، اقدامات ذیل قرارگاه جوانی جمعیت و مهمترین فعالیت‌های مناسبتی بانوان در سطح شهرستان توسط نمایندگان بانوان ادارات شهرستان ارائه گردید.

هدف از برگزاری این جلسه تبیین و توضیح و لزوم اجرای طرح فتحان (فرزندان تحول آفرین ایران) در شهرستان دماوند و بوم نویسی و تدوین سند چشم انداز جمعیت در سطح شهرهای دماوند، آبسرد، رودهن، آبعلی و کیلان بود.

مقرر شد چهار کارگاه آموزشی در خصوص آموزش فتحان، بوم نویسی مسائل حوزه خانواده، تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی طلاق، اعتیاد،  کاهش نرخ رشد جمعیت و شیوع سالمندی در این کارگاه‌ها تا پایان مهرماه در شهرستان دماوند با همکاری شهرداری‌‌های تابعه، بسیج جامعه زنان، امور بانوان و خانواده فرمانداری دماوند، جبهه فرهنگی شرق استان تهران، ادارات بهزیستی و هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان و آموزش  و پرورش و…برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا