جلسه شورای اداری در شهرداری آبعلی/ شهردار آبعلی: عزممان برای رفع مشکلات منطقه جزم است/ برای اجرای ممیزی املاک و پلاک کوبی منازل در شهر آبعلی اقدامات خوبی صورت گرفته است

جلسه شورای اداری به ریاست میرزایی شهردار و مدیران واحد‌های شهرداری با دستور جلسه آمادگی کامل در خصوص بازگشایی مدارس، ساماندهی صنوف و کسبه‌های شهر و ضرورت تکریم و تسریع در امورات مربوط به ارباب رجوع، در سالن اجتماعات شهید باکری شهرداری آبعلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، کوروش میرزایی شهردار آبعلی طی گفتگویی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت خدمات‌رسانی موثر به شهروندان محترم بیان داشت: تمام توان مجموعه مدیریت شهری در جهت رفع مشکلات شهر قدم برداشته و در این راستا اولین اقدامات موثر در زمینه ممیزی املاک، پلاک‌کوبی منازل، لکه‌گیری و آسفالت معابر پرتردد و اورهال کردن وسایل پارک شهرک مدرس بوده است.

وی با بیان اینکه آبعلی در شمال شرق استان تهران در مسیر ترانزیتی شاهراه دو کلانشهر استان تهران و مازندران قرار دارد و روزانه شاهد تردد بخش عظیمی از مسافران در این مسیر هستیم گفت: طبق توافق صورت گرفته با مسئولین محترم اداره راهداری مقرر شد طی روزهای آتی، پروژه آسفالت لاین محور شمالی بلوار امام خمینی‌(ره) اجرایی شود.

شهردار آبعلی یکی از معضلات این منطقه را عدم پلاک‌گذاری منازل دانست و بیان کرد: در این مدت مشکلات مردم را به واسطه ملاقات‌ها و نشست‌های چهره به چهره با شهروندان احصا کرده و بر اساس مصوبه همکاران عزیز در مجموعه شورای اسلامی شهر و فرمانداری محترم عملیات پلاک کوبی منازل بزودی آغاز خواهد شد.

میرزایی از ارائه درخواست ممیزی املاک شهر آبعلی نیز خبر داد و گفت: در این منطقه شهرک‌های خوبی مثل هزار دشت و برق شهر وجود دارد و در نظر داریم اقدامات مؤثری را در این حوزه اجرایی کنیم.

وی در پایان تحقق خواسته و بجای شهروندان در خصوص بهره‌برداری از امکانات شهر بازی و چرخ و فلک پارک مدرس را الزامی و افزود: در تلاشیم اشکالات مورد نظر رو مرتفع و با استاندارد‌سازی مناسب، مجموعه در اختیار شهروندان محترم قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا