جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب به میزبانی شهرستان دماوند

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و هفته ملی سلامت جشنواره فرهنگی ورزشی دختران آفتاب به میزبانی شهرستان دماوند و شهر آبسرد در مدرسه دخترانه متوسطه دوم مریم عذرا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این جشنواره، روح اللهی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، خانم شاکری فرد معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و همکاران، دانش آموز معاونت سیاسی انتظامی و زعفرانی مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری دماوند، یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، فروتن مدیریت اداره آموزش و پرورش دماوند، حجت الاسلام مظاهری امام جمعه آبسرد، اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد، جمعی از رؤسای هیات‌های ورزشی حضور داشتند.

در ابتدای این جشنواره رژه تیم‌های ورزشی و بازی‌های کمیته‌های ورزشی با لباس‌های محلی برگزار شد و ۴ غرفه شبکه بهداشت و درمان، بسیج دانش آموزی، بهزیستی و هلال احمر همکاری نموده و از مهمانان و دانش آموزان با پخت نان محلی و غذای سنتی نیز پذیرایی به عمل آمد.

هدف از این برنامه آشنایی دانش آموزان با رشته‌های مختلف ورزشی به خصوص ورزش‌های بومی و محلی شهرستان دماوند بود.

در حاشیه این برنامه‌ها طرح ملی پایش و ارتقای تندرستی بانوان از منظر آمادگی جسمانی و تربیت‌بدنی در سالن علی بن ابیطالب شهر آبسرد برای دانش آموزان برگزار گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا