توصیه‌ها و هشدارهای ترافیکی پلیس‌راهور شهرستان دماوند به هیات‌ها و عزاداران حسینی ماه محرم

رئیس پلیس‌راهور شهرستان دماوند با اشاره به فرارسیدن ایام عزاداری‌های دهه اول ماه محرم، توصیه‌های ترافیکی را به متصدیان هیات‌ها و دسته‌های عزاداری و همچنین عزاداران ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سرهنگ اسماعیل براری ضمن عرض تسلیت به‌ مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث ترافیکی برای عزاداران امام حسین(ع)، همشهریان عزیز بیشتر از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی افزود: رعایت قانون و همچنین رعایت سرعت مطمئنه می‌تواند از بسیاری از حوادث و تصادفات مخصوصاً در شب‌ها جلوگیری کند.

رئیس پلیس‌راهور شهرستان دماوند بیان کرد: رانندگان عزیز باید مراقب تردد کودکان در اطراف هیئت‌ها و مساجد در این ایام باشند، چرا که کودکان کمتر در معرض دید رانندگان هستند و باید بیشتر مراقب رفت و آمد آنان باشیم.

براری گفت: راکبین موتور سیکلت می‌بایست توجه کافی و لازم را در هنگام رانندگی داشته باشند و با رعایت کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی امنیت ترافیکی عزاداران را حفظ نمایند.

وی تصریح کرد: تردد کلیه خودروها و موتورسیکلت‌ها از بین دسته‌‌های عزاداری ممنوع است.

رئیس پلیس راهور شهرستان دماوند گفت: مسئولان هیات‌ها در صورت ضرورت عبور هیات در معابر با به کارگیری عوامل انتظامات هیات‌ها و هماهنگی و همکاری با عوامل پلیس راهور، از بروز تصادف و ترافیک جلوگیری به عمل آورند و مراقب افراد خردسال و کودکان باشند.

براری تاکید کرد: با رعایت به توصیه‌های پلیس و همکاری مردم در این ایام، انشاءالله عزاداری محرم به صورت باشکوه برگزار شود و شاهد حوادث ناگوار رانندگی برای عزاداران نباشیم و از شهروندان می‌خواهیم با خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس راهور همکاری لازم را برای انضباط بخشی و ایمن‌سازی مسیرها داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا