تصادف وانت آریسان با تریلی در محور فیروزکوه- دماوند نرسیده به پل‌شلمبه یک فوتی برجای گذاشت

تصادف وانت آریسان با تریلی در محور فیروزکوه- دماوند نرسیده به پل‌شلمبه یک فوتی برجای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، ساعاتی پيش حادثه تصادف یک دستگاه وانت آریسان با یک دستگاه تریلی پارک شده در حاشیه جاده در محور فیروزکوه – دماوند نرسیده به پل شلمبه رخ داد.

متاسفانه در این حادثه راننده وانت آریسان فوت کرد.

*ایمن‌سازی و جلوگیری از وقوع حوادث جانبی حادثه برخورد وانت با تریلر در محدوده پل شلمبه توسط عوامل آتش‌نشانی دماوند

محمد علیپور رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند اظهار  داشت: در حادثه‌ای که در محدوده پل شلمبه رخ داد، برخورد یک دستگاه وانت با تریلر منجر به کشته شدن یک نفر شد.

وی گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه، عوامل آتش‌نشانی و فرماندهی شیفت الف به محل اعزام شدند و مدیریت صحنه حادثه را بر عهده گرفتند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند تصریح کرد: در این حادثه، تیم‌های آتش‌نشانی با حضور سریع خود، عملیات ایمن‌سازی و جلوگیری از وقوع حوادث جانبی را انجام دادند و هم‌زمان، هماهنگی لازم برای انتقال جسد توسط خودروی مربوطه صورت گرفت.

علیپور خاطرنشان کرد: همچنین، عوامل اورژانس ۱۱۵ نیز در محل حاضر شده و اقدامات لازم را برای رسیدگی به وضعیت مجروحان احتمالی انجام دادند.

وی اضافه کرد: در این حادثه، عوامل پلیس راه، اورژانس 115، تیم های عملیات، رئیس اداره و فرماندهی عملیات شیفت الف ایستگاه شماره یک منطقه عملیاتی گیلاوند حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا