رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خبر داد؛

ترمیم و مرمت شبکه‌های آبرسانی با ورود عشایر به شهرستان دماوند/ ساخت سرویس‌های بهداشتی و نصب حمام‌های خورشیدی برای عشایر در مناطق ییلاقی شهرستان دماوند/ بالغ‌بر ۷۰۰ خانوار عشایری جهت استقرار در ییلاقات منطقه، وارد شهرستان دماوند می‌شوند

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از ترمیم و مرمت شبکه‌های آبرسانی به همراه ساخت سرویس‌های بهداشتی و نصب حمام‌های خورشیدی برای عشایر در مناطق ییلاقی این شهرستان خبر داد.

مجید خدابخش در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: با ورود عشایر به مناطق ییلاقی آغاز به ترمیم و مرمت شبکه‌های آبرسانی خواهیم کرد.

وی افزود: سرویس‌های بهداشتی و نصب حمام‌های خورشیدی در کل سطح شهرستان دماوند انجام می‌گیرد؛ چرا که دماوند منطقه ییلاقی کل استان تهران محسوب می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: عمده عشایر استان در منطقه به مدت ۴۰ روز دوره اول و ۴۰ روز دوره پاییز و در منطقه لار سه ماهه تابستان در منطقه حضور دارند و بالغ بر ۷۰۰ خانوار عشایری در ییلاقات منطقه وارد شهرستان می‌شوند که از این میزان از استان های همجوار سمنان و مازندران مهمان منطقه هستند.

خدابخش عنوان کرد: ۲۵ درصد گوشت استان تهران توسط عشایر تامین می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا