ترانسفورماتور سوم پست فوق توزیع عامری در سه راهی منطقه گیلاوند به‌زودی نصب می‌شود/ با ایجاد ظرفیت جدید محدودیت تامین برق شهرستان دماوند کاهش می‌یابد

مدیر برق منطقه دماوند با بیان اینکه ترانسفورماتور سوم پست فوق توزیع عامری در سه راهی منطقه گیلاوند به‌زودی نصب می‌شود، گفت: با ایجاد ظرفیت جدید محدودیت تامین برق شهرستان دماوند کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، ظهر امروز با دستور فرماندار شهرستان دماوند، حامد سلطان آهی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری به همراه اسدی ملردی مدیر برق منطقه دماوند از پست فوق توزیع عامری واقع در سه راهی منطقه گیلاوند در پی قطعی برق و نقص فنی پیش آمده از این مرکز بازدید کرد.

اسدی ملردی مدیر برق شهرستان دماوند افزود: به دلیل پرباری و مشکلات فنی حادثه شده، یکی از دو ترانسفورماتور پست ۶۳ کیلوولت عامری به قدرت ۳۰ مگاولت آمپر از مدار خارج گردید که به تبع این اتفاق بخش اعظمی از شهرستان دچار قطعی برق شد.

وی افزود: به دنبال این حادثه و به همت همکاران منطقه برق دماوند بار ترانس معیوب به سایر پست‌های فوق سطح شهرستان منتقل گردید و به دلیل محدودیت ظرفیت صرفاً به شکل محدود قطعی برق به صورت گردشی به برخی از محله‌های شهر اعمال گردید.

مدیر برق منطقه دماوند تصریح کرد: با حضور به موقع همکاران برق منطقه‌ای تهران و با تلاش مضاعف مشکل به وجود آمده بر طرف و در حوالی ساعت ۱۲ شبکه برق شهرستان به حالت نرمال برگشت.

اسدی ضمن درخواست مجدد از مشترکین و شهروندان محترم جهت صرفه‌جویی در مصرف برق و کمک به خادمان صنعت برق جهت گذر از پیک تابستان و جلوگیری از اتفاقات مشابه قطع برق افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی فرماندار جهت ایجاد ظرفیت بیشتر به‌زودی نصب و تجهیز تراسفورماتور سوم پست عامری عملیاتی خواهد شد و با ایجاد ظرفیت جدید محدودیت تامین برق شهرستان کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا