رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند:

تأکید بر نقش دانش‌ آموزان بر سازندگان آینده کشور/ آموزش و پرورش با همه دستگاه‌ها متفاوت است

فرماندار فیروزکوه با تأکید بر اینکه دانش آموزان سازندگان آینده کشور هستند اظهار داشت: آموزش و پرورش با همه دستگاه‌ها متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری تارود به نقل از دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش دماوند، طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در همایش فصلی مدیران مدارس، ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ماه ربیع الاول و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۷شهریور انقلاب اسلامی اظهار داشت: از زحمات مدیران، معلمین و مجموعه پرسنل و مدیریت آموزش و پرورش نسبت به تمام تلاش‌ها برای آینده سازان میهن اسلامی ایران با ایثار و علم آموزی تولید ثروت می‌کنند.

 فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: امروز افتخاری بود که در جمع شما زحمت‌کشان در عرصه تولید علم در سطح شهرستان هستیم که با تولید گران‌بهای علم و علم آموزی و انتقال آن در مجموعه آموزش و پرورش در سطح کشور استقلال کشور اتفاق می‌افتد.

طاهرخانی با اشاره به ایثار معلمیم عنوان کرد: این استقامت سبب شد تا با یاری خداوند و با وجود ۱۹ وزارتخانه، آموزش و پرورش به تنهایی تأمین کننده نیروها و آینده‌ساز تمامی این عرصه‌ها خواهد بود و هست و هر فردی که در جایگاه مدیریتی قرار گرفته به درستی ثمره تلاش های این عزیزان است.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع معاونت پرورشی برخی اقدامات جامانده است که باید جبران شود و با پیگیری های مدیریت آموزش و پرورش معاونت های پرورشی در سطح مدارس با گام‌های بهتر، محکم‌تر و استوارتر با برنامه‌ای تحولی و سندی که مشخص گردیده کار صورت می‌گیرد.

طاهرخانی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند در ادامه به موضوع کشف استعدادها در مدارس پرداخت و گفت: بهترین فردی که می‌تواند استعداد‌های درخشان را در سطح شهرستان شناسایی کند، معلمین در کلاس‌های درسی هستند که باید این دانش آموزان شناسایی بشوند و پرورش یابند تا بتوانیم در آینده کشور نقاط مختلف از این استعدادها بهره‌مند شود.

طاهرخانی در ادامه گفت: از جمله مباحثی که در آموزش و پرورش باید به آن پرداخته شود، الگوسازی است.

وی ادامه داد: می‌توان از معلمین و مدیران بازنشسته محترم الگو گرفت تا جوانان از تجربه آنان بهره‌مند شوند و از دیگر موضوعات امیدآفرینی است که این مسئله در سطح کشور مسئله مهمی بوده و در سطح کلان نیز ولی امر مسلمین جهان بر این امر تاکید دارند و ما هم در حوزه فعالیت های کاری در آموزش و پرورش برای تولید و ساخت آینده کشور که مهم‌ترین این مولفه نیروی انسانی است و پرورش‌دهنده اصلی این نیروی انسانی، آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا