در آستانه ماه محرم با حضور مسئولان هیئات مذهبی شهرستان دماوند انجام شد؛

برگزاری همایش پرچمداران سیدالشهداء(ع) در شهر آبسرد

در آستانه ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، همایش پرچمداران سیدالشهداء(ع) هیئات مذهبی شهرستان دماوند در مسجد جامع شهر آبسرد برگزار شد‌.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین نورمحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین کریمایی رئیس امور مساجد شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام والمسلمین میرشریفی امام جمعه شهر آبسرد، ربیعی معاون شهردار آبسرد، اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد، میرزایی مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان دماوند، امان دبیر شورای هیئات مذهبی شهرستان دماوند، یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، سرگرد پیرمحمدی رئیس کلانتری ۱۳ شهر آبسرد و … حضور داشتند.

مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین سرمایه ما در زندگی محبت وجود سیدالشهدا(ع) است

حجت‌الاسلام نورمحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در همایش پرچمداران سیدالشهداء در شهر آبسرد اظهار داشت: مهم ترین و ارزشمند ترین سرمایه ما در زندگی محبت وجود نازنین سیدالشهدا(ع) است و افتخار ما این است که در مکتب امام حسین علیه السلام قدم برمی داریم و توفیق خدمت در این دستگاه مقدس را داریم.

وی افزود: هنر ما در مجموعه‌های مذهبی است، این است که هرسال افرادی را به لشکر اهل بیت اضافه کنیم؛ این به این معنا نیست مردم به اهل بیت علیهم السلام علاقمند نیستند بلکه منظور گسترش موثرین در برگزاری مراسمات اهل بیت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند گفت: هرساله در عالم نور سیدالشهدا پر فروغ‌تر می‌شود و امیدواریم امسال نیز توفیق خدمت و نوکری اهل بیت را داشته باشیم و شکرگزار این توفیق باشیم.

نورمحمدی افزود: سیدالشهدا علیه السلام مهم‌ترین درسی که به همه ما داده است این است که زیر بار ذلت نرویم.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس کشور و امتحان بزرگ ملت ایران افزود فراموش نمی‌کنیم که چگونه کودکان غزه در خاک و خون زندگی می کنند و شهید می شوند در حالی که هنوز کسانی هستند که به دنبال ارتباط با حامیان این جانیات در دنیا هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا