برگزاری همایش ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت در شهرستان دماوند/ ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت اهدا شد

در جهت ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت شهرستان دماوند اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، صبح امروز دوشنبه، همایش ارتقای ایمنی موتورسواران با حضور مسئولان و راکبین موتور در آموزشگاه موتورسیکلت میعاد شهرستان دماوند برگزار شد.

در این مراسم جعفری‌فر رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند، سلطان آهی معاون فرماندار شهرستان دماوند، سرهنگ کهریزی فرمانده پلیس‌‌ راه شهرستان دماوند، سرهنگ براری رئیس پلیس‌ راهور شهرستان دماوند، سرهنگ کردی رئیس پلیس‌ راه روستایی شرق استان تهران، مجاوری رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند، حسین‌پور بخشدار مرکزی دماوند حضور داشتند.

مهران جعفری‌فر رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند اظهار داشت: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان تهران، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور است که هر ساله در قالب برگزاری همایش و دوره‌های آموزشی اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از تلفات ناشی از حوادث رانندگی شهرستان دماوند را راکبین موتورسیکلت تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: این همایش با محوریت آموزش استفاده از تجهیزات ایمنی و سلامت فنی موتورسیکلت، آگاهسازی از تبعات عدم رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور در راه‌ها مانند رانندگی با سرعت بالا، سبقت غیرمجاز، رانندگی بر خلاف جهت حرکت خودرو‌ها و رانندگی با موتورسیکلت‌های دارای نقص فنی برگزار شد.

به گفته رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند امید است با اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، گامی موثر در جهت ارتقای فرهنگ موتورسواری در شهرستان برداریم.

شایان به ذکر است در این مراسم ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی به راکبان موتورسیکلت دارای گواهینامه در شهرستان دماوند به همت اداره راهداری این شهرستان کلاه ایمنی اهدا گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا