برگزاری نشست بصیرتی در خصوص انتخابات در شهرداری کیلان

نشست بصیرتی با محوریت انتخابات در سالن جلسات شهید بهروز اشرفی شهرداری کیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، این نشست با حضور سرگرد صفری پور، جانشین سپاه شهرستان دماوند، باقری شهردار کیلان و پرسنل شهرداری کیلان برگزار گردید.

در این نشست، سرگرد صفری پور به اهمیت و نقش آگاهی و بصیرت در فرآیند انتخابات اشاره کرد و گفت: مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات، ضامن سلامت و پیشرفت کشور است. هر رأی می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در آینده کشور داشته باشد و لازم است همه با آگاهی کامل در این رویداد مهم شرکت کنند.

باقری، شهردار کیلان، نیز در این نشست با تأکید بر اهمیت برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم، اظهار داشت: همه ما به عنوان مسئولین و پرسنل شهرداری باید تلاش کنیم تا با فراهم آوردن شرایط مناسب، زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم و امن باشیم؛ همکاری و هماهنگی بین نهادهای مختلف در این زمینه بسیار حیاتی است.

در ادامه این نشست، مباحث مختلفی پیرامون نقش بصیرت و آگاهی در انتخابات مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و شرکت‌کنندگان با تبادل نظرات و تجربیات خود، به بررسی راهکارهای افزایش مشارکت مردمی و برگزاری هر چه بهتر انتخابات پرداختند.

این نشست با هدف ارتقای سطح آگاهی و بصیرت پرسنل شهرداری کیلان و تأکید بر نقش و مسئولیت‌های آنان در برگزاری انتخابات، برگزار شد.

این نشست بخشی از برنامه‌های شهرداری کیلان در راستای افزایش آگاهی و بصیرت عمومی نسبت به انتخابات پیش‌رو است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا