برگزاری برنامه شهید آبروی محله در مزار شهدای محله درویش دماوند

به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه شهید آبروی محله در مزار شهدای گرانقدر امامزاده عبدالله و عبیدالله محله درویش شهر دماوند با حضور خانواده شهداء و شهروندان شهر دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، برگزاری مراسم شهید آبروی محله، با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، تجدید پیمان با شهداء، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان شهید آبروی محله و به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، معتمدین، فرمانده حوزه یک مقاومت بسیج شهر دماوند و بسیجیان در مزار شهداء محله درویش واقع در شهر دماوند برگزار شد.

️فرمانده حوزه یک محمدرسول الله شهر دماوند اظهار کرد: شهدا به جا‌معه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند و هدف از برگزاری یاد شهدا در محله‌ها و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا است.

️گفتنی است برنامه شهید آبروی محله در امامزاده عبدالله و عبیدالله محله درویش به همت حوزه یک مقاومت بسیج محمد رسول الله و حوزه ۱۱ مقاوت بسیج خواهران حضرت معصومه(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا