برپایی پایگاه عرضه دام زنده ویژه عید سعید قربان در دماوند/ ذبح دام به صورت رایگان در کشتارگاه انجام خواهد شد

شهردار دماوند از آماده سازی و استقرار پایگاه عرضه بهداشتی دام زنده با هدف متمرکز شدن فروش دام همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان در دماوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهدی رضایی مهر ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، اظهار داشت: در راستای تامین رفاه حال شهروندان، جلوگیری از سد معبر و ترافیک داخل شهری جایگاه عرضه دام با هدف نظارت بر دام سالم راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته با فرمانداری، اداره دامپزشکی و ادارات مربوطه، مکانی مشخص جهت عرضه دام در بلوار شهید بهشتی، روبروی ساختمان آتش‌نشانی شهر دماوند مشخص شده است تا علاوه بر دسترسی آسان برای خرید دام توسط شهروندان، موازین بهداشتی نیز رعایت شود.

رضایی مهر همچنین از نصب بنر جهت اطلاع رسانی به شهروندان در سطح شهر و نیز برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات ذبح در کشتارگاه شهر با هدف رعایت بهداشت و تسهیل امور خبر داد.

شهردار دماوند با بیان اینکه مکان تعیین شده تحت نظارت دامپزشکی است، خاطرنشان کرد: در این مرکز اکیپ‌های مشترک شهرداری و اداره دامپزشکی با هدف رعایت موازین بهداشتی نظارت لازم را بر مکان عرضه و ذبح دام در روز عید قربان دارند.

رضایی‌مهر با بیان اینکه خاطرنشان کرد: با توجه به رعایت نکات بهداشتی در خصوص ذبح دام، کشتارگاه‌ دماوند از صبح روز عید سعید قربان به صورت رایگان آماده خدمات‌رسانی و کشتار بر اساس پروتکل‌های بهداشتی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا