همزمان با فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش انجام شد؛

بررسی مشکلات هیات‌های ورزشی شهرستان دماوند/ طاهرخانی: توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی ضروری است/ ورزش باید نشاط و امید را به جامعه بیاورد

همزمان با فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش مشکلات هیات‌های ورزشی شهرستان دماوند بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیته‌ها، اعضای هیات‌های ورزشی و مدیران اجرایی ورزشی شهرستان دماوند با حضور طاهرخانی فرماندار دماوند، رامین نماینده مردم دماوند و فیروزکوه، دانش‌آموز معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رضایی مهر شهردار دماوند، یزدانی سرپرست اداره ورزش و جوانان دماوند و جمعی از مسئولین و خیرین ورزشی در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری دماوند برگزار شد.

در این نشست، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند با قدردانی از رؤسا، عوامل اجرایی و فنی هیأت‌ها و کمیته‌های ورزشی، بر ضرورت توسعه و گسترش فعالیت‌های ورزشی در بخش‌های دولتی، نیمه‌خصوصی و خصوصی تاکید کرد.

طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به محدودیت‌های موجود در زمینه امکانات و سرانه ورزشی و معضل ماده ۸۸، اظهار داشت: علیرغم این چالش‌ها، هیأت‌های ورزشی دماوند همواره جزو برترین‌ها بوده‌اند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به استعدادهای درخشان و تلاش مربیان و ورزشکاران، انتظار داریم که در سطح استانی، کشوری و حتی بین‌المللی، مانند گذشته، الگو باشیم.

طاهرخانی در ادامه تصریح کرد: ورزش باید نشاط و امید را به جامعه بیاورد و رقابت در ورزش یک اصل مهم است، اما در کنار آن باید اهدافی چون رفاقت، وحدت و روحیه پهلوانی نیز تقویت شود، چراکه این موارد در موفقیت ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است؛ این نشست با هدف ارتقاء سطح فعالیت‌های ورزشی شهرستان و هماهنگی بیشتر میان مسئولین و مدیران اجرایی ورزشی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا