بررسی مشکلات مربوط به شرکت تعاونی مسکن سازه سبز دماوند

مشکلات مربوط به شرکت تعاونی مسکن سازه سبز دماوند بررسی شد.

با توجه به انتشار گلایه مردمی در پایگاه خبری تارود مبنی بر پیگیری مشکلات تعاونی مسکن سازه سبز هیات مدیره این تعاونی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند دعوت شدند که پس از طرح موضوع مشکلات تعاونی و ارائه توضیحات از سوی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره این تعاونی مصوباتی صورت گرفت.

خدایاری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند اظهار داشت: تاکنون مراجعه‌ای از بابت گلایه‌مندی این شهروند محترم نداشتیم، لیکن پس از انتشار این گلایه‌مندی خود را موظف دانسته که به مطالبه غیرمستقیم ایشان رسیدگی شود.

وی افزود: در همین راستا در جهت سپردن سرنوشت تعاونی به اعضای خود مصوب شد هیات مدیره از تاریخ جلسه به مدت نهایتاً ۲۰ روز نسبت به انتشار آگهی دعوت مجمع خود با رعایت قوانین بخش تعاون اقدام نماید در غیر این‌ صورت به مرجع محترم قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند گفت: در راستای حمایت از تعاونی با توجه به پرونده‌های موجود این تعاونی نزد محاکم استان که سبب توقف فعالیت ایشان شده است مقرر گردید تعاونی ظرف سه روز آتی گزارشی از روند پرونده خود به اداره تعاون ارائه دهند تا از طریق کمیسیون تعاونی‌های مشکل‌دار استان در راستای سرعت بخشیدن به روال اقدامات تعاونی و مانع‌زدایی اداری اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا