بررسی عرصه‌های ملی واقع در شهرهای کیلان و آبسرد جهت اجرای مسکن ملی

عرصه‌های ملی واقع در شهر های کیلان و آبسرد جهت اجرای مسکن ملی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، بررسی میدانی عرصه‌های ملّی واقع در شهر‌های کیلان و آبسرد با حضور سلطان‌آهی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند، مسئولان شهر آبسرد، اعضاء شورای اسلامی شهر و باقری شهردار کیلان، مدیران و مسئولان شهرستانی از مناطق مذکور انجام و مقرر گردید عرصه‌های مورد نظر جهت طرح و تصویب به شورای مسکن شهرستان جهت سیر مراحل قانونی ارسال گردد.

 آقاجان احمدی تصمیم شورای اسلامی شهر در رابطه با تشکیل تعاونی مسکن در اواخر سال ۱۴۰۱ را نقطه آغاز این طرح در کیلان دانست و گفت: بنا بر نیاز سنجی صورت گرفته و با اختیارات حاصل از بند ۷ ماده ۸۰ قانون شوراها اواخر سال ۱۴۰۱ صورتجلسه‌ای در شورای شهر در راستای تشکیل تعاونی مسکن با عضویت افراد بومی به امضاء رسید و لیست متقاضیان با آمار بیش از هزار و پانصد نفر تهیه شد. اما بنا به دلایل مختلف و به توصیه برخی مسئولان شهرستانی طی مسیر از طریق مسکن ملی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: از زمان تهیه لیست پیگیری‌ها و مکاتبات مکرری داشتیم تا اینکه در بهمن ماه سال قبل عرصه، متراژ و محل اجرا تعیین و با بازدیدی که حالا انجام شد؛ منطقه انتخابی مورد تأیید ادارات مختلف منجمله محیط زیست، منابع آب و… قرار گرفت در ادامه و طی روزهای آتی موضوع به تصویب شورای تاُمین مسکن شهرستان هم خواهد رسید تا به امید خدا اقدامات بعدی و نهایی آغاز شود.

آقاجان احمدی در پایان گفت: امیدواریم با عنایت و لطف پروردگار هر چه زودتر شاهد آغاز فاز اجرایی این پروژه باشیم تا ضمن تعیین تکلیف یکی از نیازهای شهروندان شریف شاهد مهاجرت معکوس ایشان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا