با تعیین تکلیف متقاضيان تا پایان خردادماه واگذاری پروژه نهضت ملی مسکن در سایت مهک شهرستان دماوند آغاز می‌شود/ پروژه ۳ هزار واحدی نهضت ملی مسکن در پلاک جیلاردنو دماوند به‌صورت گروه‌های ساخت و خود مردم انجام می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران با بیان اینکه با تعیین تکلیف متقاضيان تا پایان خردادماه واگذاری پروژه نهضت ملی مسکن در سایت مهک شهرستان دماوند آغاز می‌شود، گفت: پروژه ۳ هزار واحدی نهضت ملی مسکن در سایت جیلاردنو دماوند به‌صورت گروه‌های ساخت و خود مردم انجام می‌شود.

عطاءالله زمانی در حاشیه آیین ویدئو کنفرانس آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی اراضی نهضت ملی مسکن استان تهران با حضور در شهرستان دماوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: امروز بطور همزمان در سطح استان تهران با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، شهرهای جدید، شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، پروژه‌هایی را به واسطه اقدامات خوبی که از مدت‌ها قبل در دولت سیزدهم آغاز شده تا بخشی از آن آغاز و یا مرحله افتتاح برسد، در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شروع عملیات اجرایی، افتتاح واحدهای مسکونی، آماده سازی، خودمالکی و جوانی جمعیت از جمله مواردی است که در چند سرفصل امروز در سطح استان با دستور معاون اول و وزیر راه و شهرسازی خواهیم داشت که ما نیز در بنیاد مسکن در حوزه شروع عملیات، آماده‌سازی ۱۳۰ هکتار در منطقه جیلاردنو را آغاز نمودیم.

این مقام مسئول ادامه داد: شروع عملیات اجرایی ۱۴۳۲ واحد مسکونی در سطح استان تهران آغاز شده که امید است تا پایان خردادماه با تعیین تکلیف متقاضی واحدها، واگذاری پروژه مهک نیز آغاز شود و به تدریج در تلاش هستیم بخشی را تکمیل و تحویل دهیم؛ همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در حال انجام زیرساخت‌ها هستند که با تعیین تکلیف متقاضیان، واحدها تحویل می شود.

زمانی در خصوص آغاز ساخت ۱۴۳۲ واحد مسکونی نیز گفت: این پروژه‌ها زمین آن تامین و طراحی انجام، پروانه اخذ و عملیات اجرایی ساخت آغاز شده که ۴۰۰ واحد مربوط به نصیرشهر، ۷۷۴واحد مربوط به اسلام‌شهر، ۱۳۰ واحد مربوط به مرتضی گرد تهران و ۱۲۸ واحد مربوط به مهک دماوند است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران در خصوص افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های به اتمام رسیده در سطح استان نیز خاطرنشان کرد: امروز ۹۶۹ واحد در سطح استان تهران داریم که بخشی پروژه‌های مسکن روستایی و بخشی در واوان و بخشی نیز در مهک دماوند افتتاح می‌شود.

وی پروژه جیلاردنو را یکصد هکتاری اعلام کرد و افزود: بخشی از این پروژه آغاز شده و بخشی که به ما تحویل شده ۳ هزار واحد مسکونی است که البته ظرفیت آن بیشتر است.

این مقام مسئول ادامه داد: این پروژه به‌صورت گروه‌های ساخت و توسط خود مردم انجام می‌شود و تحویل متقاضیان قرار می‌گیرد؛ در حال حاضر با توجه به نقشه‌های تحویلی، فعلا شبکه معابر در حال آماده‌سازی است تا متقاضیان امکان تحویل قطعه زمین را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا