بازدید مسئولان شهرستان دماوند از منطقه عشایری دشت لار/ پیگیری تلفنی از سازمان عشایری استان تهران جهت استفاده از خودرو آبرسانی برای خدمات‌رسانی به عشایر

طی بازدید مسئولان شهرستان دماوند از منطقه عشایری دشت لار پیگیری تلفنی از سازمان عشایری استان تهران جهت استفاده از خودرو آبرسانی برای خدمات‌رسانی به عشایر انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند و خدابخش مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند به همراه با دیگر مسئولان از دشت لار بازدید و با عشایر منطقه دیدار و گفتگو کرد.

طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در حاشیه این جلسه با اشاره به جایگاه مهم و ویژه عشایر اظهار داشت: عشایر پیشگامان تامین نیازمندی‌های فرآورده‌های لبنیاتی و پروتئینی شهروندان و مردم ایران هستند که با مشقت و تلاش زیاد در این زمینه فعالیت می‌کنند.

️وی در ادامه گفت: امروز طی بازدید از مناطق عشایری دماوند با امکانات و نیازمندی‌های ‌آنها آشنا شدیم که جهت تامین آب دام‌ها کوتاهی بود، با پیگیری تلفنی از سازمان عشایری استان تهران و استفاده از خودرو آبرسانی، هماهنگی و اقدامات لازم صورت گرفت.

️فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: با ایجاد برنامه‌های فرهنگی بایستی فرهنگ عشایر که پشتوانه ایران هستند به مردم اطلاع‌رسانی شود و فرهنگ اصیل عشایر حفظ و صیانت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا