بازدید فرماندار شهرستان دماوند از ستاد انتخابات حوزه فرعی بخش رودهن/ طاهرخانی: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در بخش رودهن وجود دارد

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، از روند آماده‌سازی تجهیزات مورد نیاز در شعب اخذ رأی بخش رودهن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، طاهرخانی در این بازدید با امیری، بخشدار رودهن، و دست‌اندرکاران و اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی بر اهمیت برگزاری انتخاباتی با کیفیت و سالم تأکید کرد و از تمامی مسئولان خواست تا با دقت و هماهنگی کامل، تجهیزات و امکانات مورد نیاز را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان دماوند در این بازدید اظهار داشت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در بخش رودهن وجود دارد و تمامی تجهیزات و ملزومات به‌موقع به شعب اخذ رأی تحویل داده شده است؛ کیفیت و صحت انتخابات از اولویت‌های ماست و تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و شفاف به کار خواهیم بست.

وی همچنین از همکاری و هماهنگی بخشدار رودهن و اعضای هیئت اجرایی و نظارت تقدیر و تشکر کرد و افزود: همکاری و همدلی همه عوامل اجرایی و نظارتی، کلید موفقیت در برگزاری انتخابات است و ما اطمینان داریم که انتخابات پیش رو در بخش رودهن به بهترین نحو ممکن برگزار خواهد شد.

این بازدید در راستای اطمینان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات و تضمین کیفیت و شفافیت روند انتخابات در شهرستان دماوند انجام شد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا جمعه از ساعت ۸ صبح در ۱۱۳ شعبه اخذ رأی شهرستان دماوند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا